Loti 7 Materiale konsumi per kryerjen e procedurave laboratorike nga marrja e mostres deri ne rezultatin e analizes dhe kimikate
|
Contracted Institution |
Regional Hospital of Durrës |
|
Tenderer Institution |
Regional Hospital of Durrës |
|
Tender object |
Loti 7 Materiale konsumi per kryerjen e procedurave laboratorike nga marrja e mostres deri ne rezultatin e analizes dhe kimikate |
|
Reference No. |
REF-16603-04-03-2019 |
|
CPV Code |
|
|
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
1 421 158,00 |
|
Type of Contract |
|
|
Procurement Method |
Open Procedure
|
|
Stage Procedure |
Cancelled Procurement |
|
Tender Publication Date |
04-04-2019 |
|
Last date of Submitted Documents |
06-05-2019 |
|
Tender Held Date |
06-05-2019 |
|
No. of Bidders |
|
|
Bidders |
|
|
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
|
The winning bid ALL without vat |
|
|
Bidder Announcement date |
|
|
Award and Contract Amount ALL with VAT |
|
|
Contract date |
|
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
12 muaj |
|
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
|
Appeals |
|
|
Cancellation reason |
Ne zbatim te ligjit nr.9643, date 20.11.2006 “Per prokurimin publik” i ndryshuar, Neni 28, pika 2, e cila percakton se : “ 2. Nuk lejohet pjesëtimi apo ndarja e vlerës së kontratës publike për shmangien nga dispozitat e parashikuara në këtë ligj” duke qene se Autoriteti Kontraktor e ka te nevojshme prokurimin edhe per dy Lote te tjere, eshte e nevojshme anullimi i kesaj procedure. |
|
Additions |
|
|
Transaction / Actual Spending |
|
|
Public Announcement Bulletin |
|