Open Procurement Albania

Loti 3 : “ Blerje sisteme infuzioni per nevoja te Spitalit Rajonal Vlore”

Contracted Institution
Tenderer Institution
Tender object Loti 3 : “ Blerje sisteme infuzioni per nevoja te Spitalit Rajonal Vlore”
Blerje materiale mjekimi për nevoja të Spitalit Rajonal Vlorë” ndarë në lote, gjithsej 4 Marrëveshje Kuadër me disa operatorë ekonomik (një OE të vetëm fitues për secilin lot)- ku të gjitha kushtet janë të përcaktuara - me afat 1 vjeçar (12 muaj)
Burimi i financimit: Buxheti i Shtetit
Reference No. REF-38137-02-14-2025
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 589 500,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 17-02-2025
Last date of Submitted Documents 19-03-2025
Tender Held Date 19-03-2025
No. of Bidders 4
Bidders 1 Medical-trade shpk
2.PHARMA PLUS shpk
3. BIOMETRIC shpk
4. Aquarius Medical shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • 1 Medical-trade shpk
  • The winning bid ALL without vat 1 155 000,00
    Bidder Announcement date 08-04-2025
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 Muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nga pjesëmarrësit janë skualifikuar, Ofertuesit e mëposhtëm:

    1. PHARMA PLUS shpk L61424012N OE ka paraqitur katalogun e kompanise MedPlazza, dhe nuk eshte paraqitur asnje dokumentacion qe verteton lidhjen midis Medplaza Health SRL dhe SHANDONG QINKAI MEDICAL INDUSTRY CO.,LTD.
    Nuk ka paraqitur as Autorizim Per Tregtim me shumice Te Pajisjeve Mjekësore.

    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Spitali Rajonal Vlore REF-38137-02-14-2025
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Procesverbal
    "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "