Open Procurement Albania

Blerje artikuj tonera për printera dhe fotokopje për vitin 2016

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid

Contracted Institution Compulsory Health Insurance Fund
Tenderer Institution Compulsory Health Insurance Fund
Tender object Blerje artikuj tonera për printera dhe fotokopje për vitin 2016- Burimi i financimit - Fondet e veta
Reference No.
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 12 782 000,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 22-02-2016
Last date of Submitted Documents 08-03-2016
Tender Held Date 08-03-2016
No. of Bidders 5
Bidders ADASTRA SHPK
COLOMBO SHPK
Infosoft Office SHPK
Interlogistic SHPK
Moisi Muda
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • Infosoft Office SHPK
  • The winning bid ALL without vat 12 621 991,00
    Bidder Announcement date 18-03-2016
    Award and Contract Amount ALL with VAT 15 146 389,20
    Contract date 19-04-2016
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 30 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka patur ankesa.
    Ka marrë përgjigje në datë 08.04.2016
    Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm:

    1.Operatori ekonomik “ADASTRA”shpk.
    Nuk permbush kriteret e vecanta per kualifikim sipas DST.

    • Autorizimi i prodhuesit nuk është dorëzuar
    • Nuk janë sjellë mostrat e produkteve që tenderohen
    • Tek Formulari i Ofertës modeli i printerit HP Deskejt 845C te sasia janë vendosur nga 5 copë të dy llojet e bojrave sipas kodeve specifike të tyre .ndërkohe që në dokumentat e tenderit janë kërkuar 10copë bojra ku janë të përfshirë të dy llojet e bojrave sipas kodeve specifike të tyre.

    2. Operatori ekonomik “COLOMBO”
    Nuk permbush kriteret e vecanta per kualifikim sipas DST.
    • Autorizimi i prodhuesit nuk është dorëzuar
    • Nuk janë sjlellë mostrat e produkteve që tenderohen ,
    • Tek Formulari i Ofertës modeli i printerit HP Deskejt 845C te sasia janë vendosur nga 5 copë të dy llojet e bojrave sipas kodeve specifike të tyre .ndërkohe që në dokumentat e tenderit janë kërkuar 10copë bojra ku janë të përfshirë të dy llojet e bojrave sipas kodeve specifike të tyre.

    3.Operatori ekonomik“INTERLOGJISTIC” br/> Nuk permbush kriteret e vecanta per kualifikim sipas DST.
    • Sigurimi i ofertës nuk është dorëzuar nga kompania. br/> Nuk permbush kriteret e vecanta per kualifikim sipas DST.

    4.Operatori ekonomik “MOISI MUDA”
    Nuk ka paraqitur ofertë ekonomike dhe dokumentacionin kualifikues të kërkuar në DST.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for Infosoft Office SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for Infosoft Office SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for Infosoft Office SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for Infosoft Office SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement Nr.7 - Dt.22-02-2016
    Bidder Announcement Nr.15 - Dt.18-04-2016
    Signing of the Contract Nr.18 - Dt.09-05-2016

    Blerje artikuj, tonera për printera dhe fotokopje për vitin 2016

    Contracted Institution Compulsory Health Insurance Fund
    Tenderer Institution Compulsory Health Insurance Fund
    Tender object Blerje artikuj, tonera për printera dhe fotokopje për vitin 2016- Burimi i financimit - Fondet e veta
    Reference No.
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 12 782 000,00
    Type of Contract
    Procurement Method Open Procedure
    Stage Procedure Announced Procurement
    Tender Publication Date 15-02-2016
    Last date of Submitted Documents 07-03-2016
    Tender Held Date 07-03-2016
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 30 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement Nr.6 - Dt.15-02-2016
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract