A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.
The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid
Contracted Institution | Centralized Purchasing Operator | ||||
Tenderer Institution | Drejtoria e Pergjithshme e Arkivave te Shtetit | ||||
Tender object |
Shërbime printimi, materiale shtypshkrime për Drejtorinë e Përgjithshme të Arkivave Burimi i financimit: Buxheti i Shtetit |
||||
Reference No. | REF-39999-03-05-2025 | ||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 4 907 830,00 | ||||
Type of Contract | |||||
Procurement Method | Simplified open procedure | ||||
Stage Procedure | Announced the Winner | ||||
Tender Publication Date | 06-03-2025 | ||||
Last date of Submitted Documents | 17-03-2025 | ||||
Tender Held Date | 17-03-2025 | ||||
No. of Bidders | 9 | ||||
Bidders |
1.“Filara” Shpk, 2.“Inpress” Shpk 3.“Kristalina.KH” Shpk 4.“Onufri” Shpk 5.“Dhimiter Vasi” PF 6.“Rama-Graf” Shpk 7.“Adel CO” Shpk 8.“Interlogistic” Shpk 9.“Albdesign PSP” Shpk |
||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||
The winning bid ALL without vat | 3 078 802,00 | ||||
Bidder Announcement date | 27-03-2025 | ||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | |||||
Contract date | |||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | 36 Muaj | ||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) | |||||
Appeals |
Nga pjesëmarrësit janë skualifikuar, Ofertuesit e mëposhtëm: 1. “Filara” Shpk, Nipt K51611059N Për arsyen se oferta ekonomike e paraqitur rezulton anomalisht e ulët. 2.“Inpress” Shpk Nipt L52122014L Për arsyen se oferta ekonomike e paraqitur rezulton anomalisht e ulët. 3. “Dhimiter Vasi” PF Nipt K81310021J Për arsye se nuk permbush piken 2.a te Kritereve te veçanta te kualifikimit, per dorezimin e Formularit Permbledhes te Vetedeklarimit, sipas Shtojces 10. Ne pritje te perfundimit afateve te ankimit Në datën 03.04.2025, nëpërmjet Sistemit të Ankesave Elektronike pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankesa me numër ankimi elektronik A/2025/5207 dhe nr. 882/2025 protokolli, datë 03.04.2025 e operatorit ekonomik “Inpress” SHPK për procedurën e prokurimit “Procedurë e hapur e thjeshtuar”, me Nr. REF-39999-03-05-2025 me objekt: “Shërbime printimi, materiale shtypshkrime për Drejtorinë e Përgjithshme të Arkivave" me fond limit 4,907,830 lekë pa TVSH, zhvilluar me datë 17.03.2025 nga autoriteti kontraktor, Operatori i Blerjeve të Përqëndruara sh.a. Pas shqyrtimit te ankeses Komisioni i Prokurimit Publik me vendim Nr.576 datë 29.04.2025 vendosi; 1. Te mos pranoje ankesen e operatorit ekonomike Inpress SHPK. 2. Autoriteti Kontraktor lejohet te vijoje me hapat e metejshem te procedures. |
||||
Cancellation reason | |||||
Additions | |||||
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for KRISTALINA K-H SHPK viti 2014 Monitor treasury transaction for KRISTALINA K-H SHPK viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for KRISTALINA K-H SHPK viti 2019-2020 |
||||
Public Announcement Bulletin |
Contracts signed under the Framework Agreement Operatori i Blerjeve të Përqëndruara REF-39999-03-05-2025
|
SUPPORTERS
Here you can have your ADVERTISEMENT
Contact at info@ais.al