Open Procurement Albania

Kontrate ne baze te nje Marreveshje kuader :Loti II. Blerje materialesh të ndryshme për pastrim

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid

Contracted Institution Centralized Purchasing Operator
Tenderer Institution Drejtoria e Shërbimit Spitalor Korçë
Tender object Kjo kontratë me palë Drejtoria e Shërbimit Spitalor Korçë dhe me operatorin ekonomik MURATI D SHPK , me Objekt: Loti II. Blerje materialesh të ndryshme për pastrim e lidhur në datë 01-07-2019 , është bërë në bazë të Marrëveshjes Kuadër nr. REF: 12836-03-07-2019.
Reference No. REF-12836-03-07-2019
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT
Type of Contract
Procurement Method Contract under a Framework Agreement
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 08-03-2019
Last date of Submitted Documents 01-04-2019
Tender Held Date 01-04-2019
No. of Bidders 8
Bidders ANBIM SHPK & BOJRA NEON SHPK
AN&RA SHPK
ATLANTIK 3 SHPK
PASTRIME SILVIO SHPK
EURO MEGA 2010 SHPK
MURATI D SHPK
SHPIRAGU SHPK
SINANI TRADING SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • MURATI D
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date 30-05-2019
    Award and Contract Amount ALL with VAT 1 118 364,00
    Contract date 01-07-2019
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa.
    Ka marre përgjigje me vendimin nr. 815/1 prot., datë 14.05.2019 dhe nr. 816/1 prot., datë 14.05.2019, dërguar operatorit ekonomik “ANBIM” SHPK & “NEON” SHPK.
    Janë skualifikuar operatorët ekonomikë të mëposhtëm:

    1) “ANBIM” SHPK & “BOJRA NEON” SHPK:
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 1 të seksionit 2.3 “Kapaciteti teknik” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të paraqesë dëshmi per furnizimet e meparshme, te ngjashme, te realizuara gjate 3 (tre) viteve te fundit nga data e zhvillimit te procedures, ne nje vlere jo me te vogel se 30 % e vleres se fondit limit të Lotit II. Faturat e paraqitura të realizuara nga anëtari i Bashkimit të Operatorëve Ekonomikë,” Bojra neon” SHPK nuk vërtetojnë realizimin e furnizimeve të ngashme, pasi furnizimet e realizuara nëpërmjet këtyre faturave nuk janë të ngjashme me objektin e prokurimit.

    2) “ATLANTIK 3” SHPK:
    • Ofertuesi nuk arriti të paraqesë dokumentacion provues për elementet e vecanta të ofertës ekonomike anomalisht të ulët sipas nenit 56 të LPP-së, e konkretisht në shkresën “Argumentim mbi ofertën anomalisht të ulët” të datës 26.04.2019 rezulton se mungon dokumentacioni sqarues për cmimet e 15 artikujve me numër rendor 14, 26, 57, 58, 59, 69, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 dhe 81, sipas formularit të ofertës ekonomike ose për 19% të vlerës së shumatores së cmimeve për njësi të ofertuar.
    • Në dokumentacionin e paraqitur bashkëngjitur shkresës “Argumentim mbi ofertën anomalisht të ulët”, ofertuesi nuk ka arritur të argumentojë elementet e vecanta të ofertës për artikujt e tjerë pasi, prokura e datës 01.06.2018 e lëshuar nga një kompani tjetër e autorizon ofertuesin vetëm për regjistrimin e produkteve dhe paraqitjen e interesit të kësaj kompanie, por nuk përcaktohen se për cilët artikuj dhe për më tepër nuk argumentohen se cilat janë cmimet favorizuese të dhëna nga kjo kompani, duke iu referuar artikujve që kërkohen të prokurohen.
    • Gjithashtu rezulton se ofertuesi “Atlantik 3” SHPK ka paraqitur edhe ofertat e marra nga 3(tre) kompani të tjera prodhuese/ tregtuese, pa data dhe afate vlefshmërie të këtyre ofertave, bashkëlidhur të cilave janë paraqitur fatura tatimore shitje vetëm për 20(njëzetë) nga 84 artikujt e kërkuar për Lotin II. Si rrjedhim ofertuesi nuk ka arritur të japë shpjegime për anën ekonomike të procesit të prodhimit të mallrave të ofruara, zgjidhjet teknike, kushtet favorizuese të jashtëzakonshme, origjinalitetin e mallrave apo zbatueshmërinë e detyrimeve që lidhen me mbrojtjen në punë dhe kushtet në vendin ku do të prodhohen, por ka paraqitur vetëm oferta nga të tretë nëpërmjet të cilave nuk argumentohen cmimet e artikujve të ofruara.
    3) “SHPIRAGU” SHPK:
    • Ofertuesi nuk ka praqitur Formularin e Ofertës për Lotin II, sipas shtojcës 1 të DT. Formulari i ofertës i hedhur në sistemin e prokurimit elektronik të APP-së, në seksionin “formulari i ofertës” i përket lotit I. Si rrjedhim rezulton se ofertuesi nuk ka paraqitur ofertë ekonomike për Lotin II.

    4) “SINANI TRADING” SHPK:
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 1 të seksionit 2.3 “Kapaciteti teknik” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të paraqesë dëshmi per furnizimet e meparshme, te ngjashme, te realizuara gjate 3 (tre) viteve te fundit nga data e zhvillimit te procedures, ne nje vlere jo me te vogel se 30 % e vleres se fondit limit të Lotit II. Faturat tatimore/ vertetimet nga institucionet shtetërore për të vertetuar realizimin e furnizimeve të ngjashme me objektin e prokurimit janë në vlerën 14,026,148 lekë pa TVSH nga 19,939,328 lekë pa TVSH të kërkuara në DT.

    5) “PASTRIME SILVIO” SHPK:
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 1 të seksionit 2.1 “Kapaciteti ligjor/profesional i operatorëve ekonomikë” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të paraqesë një çertifikatë të vlefshme në kohën e zhvillimit të procedurës, që vërteton cilësinë e menaxhimit të shoqerisë ISO 9001.
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 2 të seksionit 2.1 “Kapaciteti ligjor/profesional i operatorëve ekonomikë” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të të paraqesë një çertifikatë të vlefshme në kohën e zhvillimit të procedurës, që vërteton cilesine e menaxhimit te shendetit dhe sigurise ne pune, ISO 18001.
    Cancellation reason
    Additions Autoriteti kontraktor/Autoritetet kontraktore të cilat do të lidhin marrëveshjen kuadër: Organi Qendror Blerës, Agjencia e Blerjeve të Përqendruara në emër dhe për llogari të autoriteteve kontraktore si më poshtë:

    Për Lotin I. “Blerje detergjent, dizifektant dhe aromatizues”, me afat të marrëveshjes kuadër 2 (dy) vite:

    1. Drejtoria e Përgjithshme e Burgjeve
    2. Drejtoria e Spitalit Psikiatrik “Ali Mihali” Vlorë
    3. Drejtoria e Spitalit Rajonal Fier
    4. Spitali Universitar Obsterik Gjinekologjike “ Koco Glozheni”
    5. Komanda Mbështetese
    6. Spitali Universitar Obtetrik Gjinekologjik “Mbretëresha Geraldinë”
    7. QSUT
    8. Spitali psikiatrik “Sadik Dinci” Elbasan
    9. Spitali Universitar “Shefqet Ndroqi”
    10. Drejtoria e Spitalit Rajonal Dibër
    11. Drejtoris e Spitalit Rajonal Berat
    12. Spitali Rajonal Korcë
    13. Qëndra Spitalore Xh.Kongoli
    14. Ministria e Mbrojtjes
    15. DPPSH
    16. Spitali Rajonal Vlorë
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for MURATI D viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for MURATI D viti 2014
    Monitor treasury transaction for MURATI D viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for MURATI D viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin

    SUPPORTERS

    Here you can have your ADVERTISEMENT

    Contact at [email protected]

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data