A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.
Disqualification of all competitive operators except the winner. Condition : The winner was not the lowest bidder.
District | |||||||||||||||
Loan No | |||||||||||||||
Source of Loan/Financed by: | |||||||||||||||
Loan Amount by Currency | |||||||||||||||
Project Title | |||||||||||||||
Description of the Project | |||||||||||||||
Tender object |
Loti 3: “Mbështetje për realizimin e projekteve bashkiake infrastrukturore nëpërmjet formave të kontributit të përbashkët - materiale ujësjellës kanalizime lëndë e parë Faza II
Burimi i financimit: Financimi i këtij objekti është parashikuar në programet buxhetore për periudhën 2023-2026. Financuar nga Programi IVR – F. Në Buletinin Nr. 23 datë 7 Maj 2024 është njoftuar modifikimi i kontrates, sa i përket vleres monetare te shtuar. Ishte Vlera totale e kontratës së nënshkruar/marrëveshjes kuadër: 166,666,667 lekë, pa TVSH Vlera e ndryshuar (nëse është rasti): 200,000,000 lekë pa TVSH |
||||||||||||||
Reference No. | REF-74541-07-07-2023 | ||||||||||||||
CPV Code |
|
||||||||||||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 83,333,333 | ||||||||||||||
Type of Contract | |||||||||||||||
Procurement Method | Open Procedure above the high monetary limit | ||||||||||||||
Stage Procedure | Announced the Winner | ||||||||||||||
Tender Announcement Date | 10-07-2023 | ||||||||||||||
Opening Date for Submission of Bids | 10-08-2023 | ||||||||||||||
Closing Date for Submission of Bids | 10-08-2023 | ||||||||||||||
Sector | |||||||||||||||
No. of Bidders | 6 | ||||||||||||||
Bidders |
1.“A R J E I L” sh.p.k 2. “CURRI” sh.p.k 3. “HTM” sh.p.k 4. “LIGUS” sh.p.k 5. “LIQENI VII” sh.p.k 6. “CURRI” sh.p.k |
||||||||||||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||||||||||||
The winning bid ALL without vat | 69,146,950 | ||||||||||||||
Bidder Announcement date | 19-09-2023 | ||||||||||||||
Contract date | |||||||||||||||
Contract Value including VAT | |||||||||||||||
Contract Milestones Due Dates | 24 muaj nga lidhja e marreveshjes Kuader. | ||||||||||||||
Appeals |
Jane skualifikuar operatoret ekonomike te meposhtem: 1. CURRI sh.p.k, per arsye: -Nuk ploteson kriterin teknik 2.3.1 te DST, pasi ka paraqitur si pune te ngjashme kontrata punimesh dhe jo kontrata furnizimesh. 2. LIQENI VII, per arsye: -Nuk ploteson kriterin teknik 2.3.1 te DST, pasi ka paraqitur si pune te ngjashme kontrata punimesh dhe jo kontrata furnizimesh. 3. LIGUS sh.p.k, per arsye: -Nuk ploteson kriterin teknik 2.3.1 te DST, pasi ka paraqitur si pune te ngjashme kontrata punimesh dhe jo kontrata furnizimesh. 4. VIBTIS sh.p.k, per arsye: -Nuk ploteson kriterin teknik 2.3.1 te DST, pasi ka paraqitur si pune te ngjashme kontrata punimesh dhe jo kontrata furnizimesh. 5. HTM shpk, per arsye: -Nuk ploteson kriterin teknik 2.3.1 te DST, pasi ka paraqitur si pune te ngjashme kontrata punimesh dhe jo kontrata furnizimesh. |
||||||||||||||
Cancellation reason | |||||||||||||||
Notes |
Modifikimi eshte bere i nevojshem per rrethanat e meposhtme: - Gjate procesit te perzgjedhjes se projekteve e ne vijim te thirrjeve te paraqitura nga bashkite, eshte konstatuar se lista e objekteve prioritare te kerkuara nga bashkite respektive ka kaluar parashikueshmerine e AK ne momentin e hapjes se procedures. - Me zbatimin e Marreveshjes nepermjet minikontratave të lidhura aktualisht, eshte konstatuar nje numer shume i larte i kërkesave të bashkive për këtë tipologji materialesh, i cili dhe ka vijuar të rritet edhe pas perdorimit te pjesës më të madhe fondit të kësaj marrëveshje. Identifikimi i projekteve dhe thirrjeve nga bashkite respektive ka qene shumë-fish me teper, duke e bere te pamundur akomodimin e te gjitha objekteve prioritare brenda kesaj marreveshje. - Aktualisht FSHZH, ne Programin Operacional dhe detajimin buxhetor 3 vjeçar nuk ka te riplanifikuar furnizimin me materiale të kesaj natyre dhe tipologjie, pra eshte e pamundur qe ne kete moment te akomodohen dhe te permbushen nevoja te paparashikuara prioritare te paraqitura nga bashkite, nepermjet nje procedure te re. Kjo, pavaresisht edhe arsyetimit qe, edhe nese nje procedure e re do te ishte e planifikuar dhe buxhetuar, do te kerkonte kohen e vet, konsideruar ketu afatet e kerkuara ligjore të procedurave të prokurimit për marrëveshjen kuadër, por edhe të minikonkurseve (shpallje, vleresime, ankesa,etj), te cilat do te ndikonin në zgjatje të procedurave për finalizimin e një marrëveshje tjetër kuadër për realizimin e projekteve sipas kerkesave të bashkive, dhe per rrjedhoje mos permbushjen e nevojes se paraqitur si prioritare ne kete periudhe. - Me shkresë nr. 23917/153 prot., datë 12.02.2024 të MF është miratuar detajimi i buxhetit për shpenzimet kapitale sipas programeve respektive, ku dhe eshte perfshire shtesa e buxhetit ne masen 20%. Ne keto kushte, duke konsideruar qe ne buxhetin maksimal te projektfishes qe mbulon keteobjekt, eshte miratuar buxheti shtese i lejuar nga Ministria e Financave, gjykohet qe nevoja e objekteve te paparashikuara te mbulohet nepermjet modifikimit te vleres shtese te marreveshjes kuader aktualisht ne zbatim. Vlera shtese eshte perllogaritur ne baze te sasive dhe zerave te mallrave referuar listes se objekteve sipas kerkesave te bashkive - Vlen të theksohet po ashtu se modifikimi i kesaj marreveshje, nuk e ndryshon ne thelb natyren e M.K, duke sqaruar se me zbatimin e nderhyrjeve prioritare shtese, kushtet jane te njëjta, nuk ndryshon në asnje moment objekti i kontrates, tipologjia e furnizimit eshte e njejte duke iu permbajtur keshtu zerave/mallrave te dakordesuar ne kete marreveshje. Modifikimi/shtesa e vleres se marreveshjes nenkupton shtesë në sasinë e furnizimit të materialeve dhe jo rritje te vleres per te njejtin mall/sasi. Vlera totale e kontratës së nënshkruar/marrëveshjes kuadër: 166,666,667 lekë, pa TVSH Vlera e ndryshuar (nëse është rasti): 200,000,000 lekë pa TVSH Më datë 20.09.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankimi i operatorit ekonomik “Liqeni VII” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me vendimmarrjen e Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi skualifikimin e ofertës të paraqitur nga operatori ekonomik ankimues “Liqeni VII” SHPK, Më datë 12.10.2023, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi dëgjoi relatorin e çështjes, shqyrtoi parashtrimet me shkrim e pretendimet e ankimuesve, dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi: 1. Të mos e pranojë ankesën e operatori ekonomik “Liqeni VII” SHPK 2. Autoriteti kontraktor të vijojë më hapat e mëtejshme. |
||||||||||||||
Transaction / Actual Spending | |||||||||||||||
Relevant published Bulletin |
|