Partner / Concesionary | Ministria e Infrastruktures dhe Energjise |
Contract's Object |
“Dhënia me koncesion/partneritet publik privat për projektimin,
ndërtimin, operimin, mirëmbajtjen dhe transferimin e një porti turistik në qytetin e
Vlorës (Marina Vlorë)”.
- Forma e kontratës: B.O.T (Ndërtim – Operim – Transferim). - Burimi i financimit: Investim privat _________________________ - Vlera e investimit e projektit nuk duhet te përllogaritet nga ofertuesit me e vogel se 22,725,571 Euro pa TVSH, në të kundërt do te veprohet sipas shkronjës “ii” te pikes 2.1.2 tek “Udhëzimet per ofertuesit” ( fq.32 te DPK-Dokumentat e Procedurës Konkurruese ,Shtojca 9). _________________________ Projekt koncesionar/PPP “Për Ndërtimin, Operimin dhe Transferimin e një Porti Turistik në Qytetin e Vlorës” është propozimi i pakerkuar i miratuar nga Autoriteti Kontraktues. Referuar nenit 25 te Ligjit nr.125/2013 “Per koncesionet dhe Partneritetin publik Privat” te ndryshuar, dhe nenit 15 te VKM nr. 575 datë 10.7.2013 "Për miratimin e rregullave për vlerësimin dhe dhënien me koncesion/partneritet publik privat”, i ndryshuar,, Shuma e kompensimit eshte shuma që do t’i paguhet nga ofertuesi fitues, propozuesit për përgatitjen e studimit të fizibilitetit vetëm nëse propozuesi ka marre pjese ne gare por nuk eshte shpallur fitues. Shuma e kompensimit per shpenzimet e kryera nga propozuesi per përgatitjen e studimit te fizibilitetit do te jete sipas faturave qe vërtetojnë kryerjen e shpenzimeve, vlere e cila nuk mund te jete me e larte se 1% e vlerës se investimit ( fq.9 te DPK-Dokumentat e Procedurës Konkurruese ) _________________________ Pozicioni gjeografik - Vendndodhja e parashikuar e objektit është në qender te qytetit të Vlorës dhe konkretisht në portin aktual të këtij qyteti i cili eshte nen administrimin e Ministrisë se Infrastrukturës dhe Energjisë. - Qyteti i Vlorës ndodhet në bregdetin jugor të Shqipërisë, afërsisht 150 km në veri të kufirit tokësor me shtetin e Greqisë dhe konkretisht 157 km larg nga pika kufitare më e madhe me Greqine që është Kakavia rreth 140 km (75 Nm) në vijë detare, me Portin e Korfuzit dhe vetëm 90 km (50 Nm) nga rajoni i Puglias në Itali. Kufiri tokësor me Malin e Zi është afërsisht 234 km në veri të Vlorës, dhe hyrja në Gjirin e Kotorrit (gjithashtu formon kufirin tokësor midis Malit të Zi dhe Kroacisë) është rreth 130 Nm nga Vlora në vijë detare. - Qyteti i Vlorës është afërsisht 250 km larg nga pika doganore e Morinës si edhe vetëm 170 km larg nga pika doganore me Republikën e Maqedonisë së Veriut |
Procurement Method | Open Procedure |
Concession's Status | Announced the Winner |
Concessionary Company | |
Last date of Submitted Documents | 26-02-2021 |
Concession's Held Date | 26-02-2021 |
No. of Bidders | 3 |
Bidders |
1. “Albavia” sh.p.k me vlerë investimi prej 1’876’427’700 lekë pa TVSH. 2. “Gjikuria” sh.p.k me vlerë investimi prej 22’725’572 Euro pa TVSH. 3. Bashkimi i Përkohshëm i Shoqërive Shoqeria Koncesionare Marina Vlore & “Marina Projects” ltd & “Brunes” sh.p.k.& “Ndregjoni” sh.p.k me vlerë investimi prej 22’842’417 Euro pa TVSH. |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
Cost of Concession | |
Concession's Duration | 35 vjet |
Concession's Announcement Date | 06-01-2021 |
The winning bid ALL without vat | 22 842 417 Euro pa TVSH. |
Bidder Announcement date | 29-03-2021 |
Award and Contract Amount ALL with VAT | |
Contract date | |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | 35 vjet |
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Jane skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm: 1. Shoqëria “Albavia” sh.p.k është skualifikuar sepse:
2. Shoqëria “Gjikuria” sh.p.k është skualifikuar sepse:
|
Cancellation reason | |
Public Announcement Bulletin | |
Concessionaire Agreement/Acts |