Open Procurement Albania

Blerje kancelari dhe zarfa

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Sh.A Posta Shqiptare
Procuring Authority / Buyer
Tender object Blerje kancelari dhe zarfa
Reference No. REF-52148-12-05-2022
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 40 577 848,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 06-12-2022
Last date of Submitted Documents 09-01-2023
Tender Held Date 09-01-2023
No. of Bidders 6
Bidders 1.“IT Gjergji Kompjuter” sh.p.k
2.“Librari Dyrrahu” sh.p.k
3.“Office Center” sh.p.k
4.“InfoSoft Office” sh.p.k
5.“Interlogistic” sh.p.k
6.“Dynamix Group” sh.p.k
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 39 187 981,00
    Bidder Announcement date 08-02-2023
    Award and Contract Amount ALL with VAT 47025577
    Contract date 22-02-2023
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Malli do të dorëzohet jo më vonë se 90 (nëntëdhjetë) ditë kalendarik nga data e hyrjes në fuqi të kontratës.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Jane skualifikuar operatoret ekonomike te meposhtem:
    1.“IT Gjergji Kompjuter” SHPK, per arsye:
    - Nga vlerësimi i dokumentave të paraqitura nga OE “IT Gjergji Kompjuter” SHPK sa i takon kritereve “Kapaciteti teknik” rezulton se për pikën Pika 22 Vlerësimi i ofertave dhe korrigjimi i gabimeve aritmetike dhe ofertave anomalish të ulëta... 2. Kur autoritetet /entet kontraktore vërejnë se oferta është anomalish e ulët, i kërkojnë operatorit ekonomik të paraqesë brenda tre ditëve pune, shpjegime të çmimit ose kostove të propozuara në ofertë, në përputhje me nenin 93 të LPP-së dhe vlerësojnë informacionin e dhënë, në konsultim me ofertuesin dhe në përputhje me dispozitat e këtij neni.
    - Pas konstatimit të ofertës si anomalish të ulët sipas parashikimeve të Nenit 93 të LPP, KVO nëpërmjet Sistemit të Prokurimit Elektronik i ka kërkuar në datë 30.01.2023 ora 09:44 OE “IT Gjergji Kompjuter” të paraqesë brenda tre ditëve pune, shpjegime të çmimit ose kostove të propozuara në ofertë. Në datë 01.02.2023, në Sistemin e Prokurimit Elektronik jemi njohur me përgjigjen e OE “IT Gjergji Kompjuter” i cili nuk jep asnjë shpjegim bindës apo asnjë analizë financiare sikurse e kërkon pika 4 e Nenit 82 e VKM Nr. 285, datë 19.05.2021”Për Miratimin e Rregullave të Prokurimit Publik” në të cilin citohet ndër të tjera se...... “Në çdo rast, ofertuesi ka detyrimin të argumentojë dhe të dokumentojë me prova shkresore, sqarimet për elementin/elementet e veçanta të ofertës, në përputhje me kërkesat e nenit 93, të LPP-së”.
    - Duke qenë se OE “IT Gjergji Kompjuter” nuk ka sjellë një përgjigje shteruese, aspak bindëse, pa prova shkresore dhe pa asnjë analizë financiare sa i takon ofertës ekonomike të paraqitur në këtë procedurë, Komisioni i Vlerësimit të Ofertave e konsideron sërish këtë ofertë ekonomike si anomalish të ulët dhe për këtë arsye ajo refuzohet.

    2.“Office Center” SHPK, per arsye:
    -Nga vlerësimi i dokumentave të paraqitura nga OE “Office Center” SHPK sa i takon kritereve “Kapaciteti teknik” rezulton se për sa i takon shtojcës 7, pika 2. Kriteret e Veçanta të Kualifikimit në të cilën është përcaktuar se 1. Ofertuesi duhet të paraqesë: a. Formularin Përmbledhës të Vetë deklarimit, sipas shtojcës 8; b. Sigurimin e Ofertës, sipas Shtojcës 3; kemi konstatuar se në Sistemin e Prokurimit Elektronik, OE “Office Center” SHPK nuk ka depozituar formularin e sigurimit të ofertës ekonomike.
    -Gjithashtu, nga vlerësimi i pikës 2.3.5 në të cilën kërkohet... Operatori ekonomik duhet të paraqesë mostra për artikujt 6, 10, 13, 17, 18, 28 36, 37, 38, 42 të kërkuar sipas listës së artikujve ne Shtojcen 5, Mostrat duhet të paraqiten ditën dhe orën e zhvillimit të procedurës së prokurimit. Mosparaqitja e mostrave të kërkuara si dhe mospërputhja e tyre me specifikimet teknike është kusht për skualifikim.... Nga vlerësimi i mostrave të paraqitura, konkretisht mostra për artikullin numër 28 “Zarf kartoni për shërbimin EMS 230x330mm nuk ishte sipas përcaktimit të kriterit në shtojcën numër 5 në të cilën janë përcaktuar si më poshtë:
    Për artikujt 28, 29 të cilët duhet të jenë me Logo të Shërbimit EMS, kjo e fundit duhet të jetë në formën dhe ngjyrën e përcaktuar me kodet dhe përmasat si më poshtë....EMS: BËHET Blu CMYK: (79,58, 0,38), Portokalli CMYK: (0,48,100,0) Në pjesën e përparme të hapjes së zarfit përmasat e logos EMS janë 18x2.5 cm. Në pjesën e pasme të zarfit përmasat e logos EMS janë 16.5x2.3 cm. OE “Office Center” SHPK ka paraqitur si mostër një zarf me ngjyrë të verdhë dhe me mbishkrimin DHL. Mostrat e paraqitura nuk ishin në përputhje me kërkesat e DST.

    3.“Librari Dyrrahu” , per arsye:
    - Nga vlerësimi i dokumentave të paraqitura nga OE “Librari Dyrrahu” SHPK sa i takon kritereve “Kapaciteti teknik” rezulton se për pikën 2.3.5 në të cilën kërkohet... Operatori ekonomik duhet të paraqesë mostra për artikujt 6, 10, 13, 17, 18, 28 36, 37, 38, 42 të kërkuar sipas listës së artikujve ne Shtojcen 5, Mostrat duhet të paraqiten ditën dhe orën e zhvillimit të procedurës së prokurimit. Mosparaqitja e mostrave të kërkuara si dhe mospërputhja e tyre me specifikimet teknike është kusht për skualifikim.... nuk është paraqitur në orën dhe datën e përcaktuar për të dorëzuar mostrat për artikujt e kërkuar në shtojcën 5 të DST.

    4.“Dynamix Group” SHPK, per arsye:
    - nuk ka paraqitur oferte ekonomike në lidhje me këtë procedurë prokurimi.
    Cancellation reason
    Additions Buletini i Lidhjes se Kontrates: Buletini Nr. 21 datë 6 Mars 2023
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Procesverbal" Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "

    SUPPORTERS

    Here you can have your ADVERTISEMENT

    Contact at [email protected]

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data