Open Procurement Albania

Blerje Materiale Kancelarie

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Tirane
Tender object Blerje Materiale Kancelarie.

Burimi i financimit: Vënë në dispozicion me anë të VKB-së Nr.125 datë 22.12.2023 “Për miratimin e programit buxhetor afatmesëm 2024-2026 dhe detajimin e buxhetit të Bashkisë së Tiranës për vitin 2024” (i ndryshuar).
Reference No. REF-29492-11-14-2024
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 49 993 773,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 15-11-2024
Last date of Submitted Documents 16-12-2024
Tender Held Date 16-12-2024
No. of Bidders 4
Bidders 1. “Infosoft Office” shpk
2. “Librari Dyrrahu” shpk
3. “Marketing&Distribution” sh.a
4. “Office Center” shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • “Marketing&Distribution” sh.a - “Infosoft Office” shpk
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date 10-01-2025
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 36 (tridhjetë e gjashtë) muaj nga nënshkrimi i Marrëveshjes Kuadër.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nga pjesëmarrësit janë skualifikuar, Ofertuesit e mëposhtëm:
    1. “Librari Dyrrahu” shpk pasi nuk k aplotesuar kriteret e kualifikimit te kerkuara ne DST.
    2. “Office Center” shpk pasi nuk ka plotësuar pikën 2.3.1 te “Kriteret e veçanta të kualifikimit”, në dokumentet standarde të tenderit të procedurës së prokurimit.

    *Ne pritje te perfundimit te afatit te ankimimit.
    Cancellation reason
    Additions Duke iu referuar procedurës së mësipërme, operatorët ekonomikë të mëposhtëm janë identifikuar si ofertues i sukseshëm:
    1. “Infosoft Office” shpk NIPT J62426002Q, me çmim total te ofertës pa TVSH = 49,293,920.
    2. “Marketing&Distribution” sh.a, me çmim total te ofertës pa TVSH = 48,438,000.
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2014
    Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    - Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    - Formular "I njoftimit të fituesit, pas publikimit të të cilit fillojnë afatet e ankimimit "

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data