Open Procurement Albania

Mirembajtje dhe permiresimi i sistemit te taksave dhe finances

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Elbasan
Procuring Authority / Buyer Bashkia Elbasan
Tender object Mirembajtje dhe permiresimi i sistemit te taksave dhe finances.

Burimi i financimit: Buxheti i Bashkise.
Reference No. REF-30862-11-25-2024
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 083 333,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 26-11-2024
Last date of Submitted Documents 06-12-2024
Tender Held Date 06-12-2024
No. of Bidders 4
Bidders 1. “Smart Processes” sh.p.k.
2. “INSTANT.AL” sh.p.k.
3. “InfoSoft Business Solutions” sh.p.k.
4. “NAOL” sh.p.k.
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • INSTANT.AL
  • The winning bid ALL without vat 840 000,00
    Bidder Announcement date 18-03-2025
    Award and Contract Amount ALL with VAT 1008000
    Contract date 01-04-2025
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 muaj nga nënshkrimi i kontratës.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Në datën 17.12.2024, Autoriteti kontraktor ka kryer vlerësimin e ofertave të operatorëve ekonomikë pjesëmarrës në këtë procedurë prokurimi, të cilët kanë paraqitur ofertat ekonomike (pa TVSH), përkatësisht:
    1. Smart Processes Shpk 790,000 lekë Kualifikuar
    2. Instant.Al Shpk 840,000 lekë Kualifikuar
    3. InfoSoft Business Solutions Shpk 972,992 lekë Kualifikuar
    4. Naol Shpk Pa ofertë ekonomike Skualifikuar

    Në datën 17.01.2025, nëpërmjet Sistemit të Ankesave Elektronike, pranë autoritetit kontraktor dhe njëherazi pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankesa e OE “Instant.Al” SHPK, duke kundërshtuar vendimin e KVO lidhur me skualifikimin e ofertës të paraqitur prej tij nga procedura e prokurimit.

    Në Datë 26.02.2025, KPP me vendim Nr.294/2025, vendos:
    1. Të pranojë ankesën e OE “Instant.Al” SHPK në procedurën e prokurimit.
    2. Autoriteti kontraktor te anuloje vendimin e KVO per skualifikimin e OE “Instant.Al” SHPK, duke e kualifikuar ate.

    Me datë 12.03.2025 Komisioni i Prokurimit Publik shqyrtoi çështjen mbi zbatimin e vendimit nr.294/2025 datë 26.02.2025 për procedurën e e prokurimit dhe vendosi me Vendim Nr. 352/2025:
    Të lejojë autoritetin kontraktor të vijojë me hapat e mëtejshëm të procedurës së Prokurimit.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    - Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    - Formular "I njoftimit të fituesit, pas publikimit të të cilit fillojnë afatet e ankimimit "
    - Formular "I njoftimit të fituesit, në përfundim të afateve të ankimit"
    - Vendimi KPP nr.294/2025 datë 26.02.2025
    - Vendimi KPP nr.352/2025 datë 12.03.2025

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data