Shërbime mirëmbajtje e pajisjeve të fotokopjimit printimit dhe skanimit për vitin 2024
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Tiranë |
Procuring Authority / Buyer |
Drejtoria e Pergjithshme e Taksave dhe e Tarifave Vendore Tirane |
Tender object |
Shërbime mirëmbajtje e pajisjeve të fotokopjimit printimit dhe skanimit për vitin 2024.
Burimi i financimit: Vënë në dispozicion me Vendim Nr. 125 datë 22.12.2023 i Këshillit
Bashkiak të Tiranës “Për Miratimin e Programit buxhetor afatmesëm 2024-2026 dhe
detajimin e buxhetit të Tiranës për vitin 2024” , i ndryshuar. |
Reference No. |
REF-24491-10-14-2024 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
9 800 000,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Simplified open procedure |
Stage Procedure |
Announced the Winner |
Tender Publication Date |
15-10-2024 |
Last date of Submitted Documents |
19-12-2024 |
Tender Held Date |
19-12-2024 |
No. of Bidders |
3 |
Bidders |
1. “INPRINT”
2. “RIKON-AL”
3. “Infosoft Office” |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
“IN PRINT” SH.P.K |
The winning bid ALL without vat |
6 759 000,00 |
Bidder Announcement date |
30-12-2024 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
|
Contract date |
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
Kohëzgjatja e
marrëveshjes kuadër është 12 muaj nga dita e nënshkrimit/protokollimit të marrëveshjes kuadër.
Kohëzgjatja e kontrates së shërbimit do të jetë me afat 12 (dymbëdhjetë) muaj nga nënshkrimi. |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Ne kete procedure prokurimi nuk ka pasur operatore te skualifikuar.
*Ne pritje te perfundimit te afatit te ankimimit. |
Cancellation reason |
|
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
|
Public Announcement Bulletin |
|