Nje shenim me RedFlag eshte nje fakt, ngjarje, ose grup i rrethanave ose informacione te tjera qe mund te tregojne nje shqetesim apo ekspozim dhe mbi rrezik potencial te pajtueshmerise ligjore per sjellje te paligjshme ose joetike te biznesit, vecanerisht ne lidhje me praktika korruptive dhe mosrespektimit te ligjeve anti-korrupsion.Vleresimi per keto kategori do te behet ne menyre automatike, me filtra analitik te paracaktuar
Skualifikim i te gjithe operatoreve konkurrues pervec fituesit
Autoritet Prokurues | Autoriteti Rrugor Shqiptar | |||||||||||||||||||||
Institucioni Prokurues | Autoriteti Rrugor Shqiptar | |||||||||||||||||||||
Objekti i Tenderit |
Rehabilitim dhe masa inxhinierike Nyja e Fllakës Sipas Buletinit Nr. 103 datë 26 Dhjetor 2023 , eshte njoftuar modifikimi i kontrates.Situata sipas parashikimeve të Nenit 127 të LPP dhe argumentet përkatëse për ta përdorur atë: Bazuar në Nenin 127 të Ligjit Nr. 162/2020 “Për Prokurimin Publik”, jemi në kushtet e modifikimit të kontratës sipas përcaktimit të këtij neni. Më datë 10.06.2022 për këtë kontratë është bërë amendim i saj, në të cilën është zgjatur afati i përfundimit të kësaj kontrate, duke përcaktuar si afat të përfundimit datën 30.11.2023. *Drejtoria e Planifikimit Strategjik dhe e Operacioneve me shkresën nr. 7943 prot, datë 10.10.2023, ka paraqitur relacionin teknik, në të cilin janë paraqitur dhe prezantuar të gjitha shkaqet që kanë çuar në nevojën për këtë modifikim kontrate. - Për këtë modifikim janë plotësuar njëkohësisht të dyja nënpikat i) dhe ii) të parashikuara në paragrafin b) të pikës 1 të Nenit 127 të Ligjit nr. 162/2020 “Për Prokurimin Publik”. Gjatë realizimit të punimeve, Kontraktori është ndeshur me kushte që kanë penguar zbatimin në kohë të kësaj kontrate. Sqarojmë se këto punime shtesë nuk mund të parashikoheshin që në projektim. Vlera e punimeve jashtë kontrate e tejkalon disa herë vlerën e fondit rezervë, fond, i cili është ezauruar për pjesën e punimeve, të cilat janë realizuar në radhë teknologjike më përpara se të lindte nevoja për punimet jashtë kontrate. Me Vendimin e Këshillit Teknik është vendosur: Vlera e punimeve që mbeten jashtë vlerës së preventivit të kontratës së tenderuar prej: 24,301,631 Lekë pa TVSH të merren në preventivin me objekt: “Rehabilitim dhe masa inxhinierike Nyja e Fllakës”, (Modifikim projekti). Punimet e përfshira në preventivin “Rehabilitim dhe masa inxhinierike Nyja e Fllakës” (Modifikim projekti) janë domosdoshmëri të kryhen nga Kontraktori. Vlera e ndryshuar (nëse është rasti): 145.809.783 Lekë, pa përfshirë vlerën e TVSH-së Kohëzgjatja e kontratës / Marrëveshjes Kuadër: 12 muaj Afati i ri (nëse është rasti): 15 muaj |
|||||||||||||||||||||
Nr. Reference | REF-89963-03-12-2021 | |||||||||||||||||||||
Vlera / Fondi Limit | 124 503 327,00 | |||||||||||||||||||||
Lloji i Kontrates Publike | Punë Publike | |||||||||||||||||||||
Lloji i Procedures | Procedurë e Hapur | |||||||||||||||||||||
Statusi i Tenderit | Lidhur Kontrata | |||||||||||||||||||||
Data e Njoftimit te Tenderit | 16-03-2021 | |||||||||||||||||||||
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve | 15-04-2021 | |||||||||||||||||||||
Data e mbajtjes se tenderit | 15-04-2021 | |||||||||||||||||||||
Nr. i Operatoreve Konkurues | 7 | |||||||||||||||||||||
Operatore Konkurues |
1. “S.M.O UNION” shpk & “LIQENI VII” sh.a
2. “Sterkaj” shpk & “KUPA” shpk 3. “NIKA” SHPK & “PEPA” SHPK 4. “AL-ASFALT” sh.p.k 5. “K-AAV” Sh.p.k 6. “Company Riviera 2008” shpk & “Agri Construction” shpk 7. “VELLEZERIT HYSA” shpk |
|||||||||||||||||||||
Operator Ekonomik Kontraktues |
|
|||||||||||||||||||||
Oferta fituese Leke pa TVSH | 121 508 153,00 | |||||||||||||||||||||
Data e shpalljes se fituesit | 25-05-2021 | |||||||||||||||||||||
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH | 145809783 | |||||||||||||||||||||
Data e lidhjes se kontrates | 26-05-2021 | |||||||||||||||||||||
Kohezgjatja e kontrates | 12 muaj | |||||||||||||||||||||
Shtese kontrate (Leke me TVSH | ||||||||||||||||||||||
Ankesa |
Ka patur ankesa dhe operatorit ekonomik i eshte kthyer pergjigje me date 10.05.2021. Jane skualifikuar ofertuesit e meposhtem: 1. Skualifikohet Bashkimi i Operatoreve ekonomike“STERKAJ & KUPA”, sepse nuk ka arritur te paraqese dokumentacion te plote dhe te sakte per te deshmuar plotesimin e te gjithe kritereve te kerkuara ne DT dhe bazes ligjore ne fuqi te aplikueshme sipas rregullave te prokurimit dhe LPP. Konkretisht, në licencën profesionale të shoqerisë STERKAJ shpk, me NZ.1354/19, date 27.11.2018, rezulton që në listën e drejtuesve teknik të saj të jetë edhe Elida Milo (Dizdari). Nga te dhenat e formularit E - SIG “Listpagesat e kontributeve te sigurimeve shoqerore, shendetesore dhe tatimit mbi te ardhurat nga punesimi”, si dhe lista e punëtorëve për periudhën e kërkuar e lëshuar nga administrata tatimore e të paraqitur nga subjekti për periudhën Gusht 2020 – Janar 2021, rezulton qe nuk janë derdhur sigurimet shoqërore, kjo në kundershtim me “Kriteret e përgjithshme të pranimit/kualifikimit”, te DST-se, ku përcaktohet se subjekti duhet të ketë paguar të gjitha detyrimet e sigurimeve sipas legjislacionit në fuqi. Po keshtu, kjo bie ne kundershtim edhe me rregulloren për kriteret dhe procedurat e dhënies së licencave profesionale te zbatimit, klasifikimit dhe disiplinimit te subjekteve juridike që ushtrojnë veprimtari ndërtimi, e miratuar me VKM Nr.42, date 16.01.2008, Kreu III, pika 9/c ku percaktohet se Shoqëritë e licencura jo më vonë se 10 ditë kalendarike, kur drejtuesi teknik është dorëhequr ose ka pamundësi fizike për ushtrimin e detyrës (aksident, sëmundje me paaftësi ushtrimi detyre mbi 14 ditë, invaliditet, ndarje nga jeta), kanë detyrimin të paraqesin njoftim së bashku me kërkesën për drejtuesin e ri teknik të shoqërisë. Dhe ne vijim Kreu VII ku percaktohet se Shoqërise qe kryen veprimtari pa drejtues teknik ose shkel afatet e njoftimit të caktuara në këtë rregullore, komisioni heq licencën për shoqërinë/drejtuesit për një periudhë 3 vjet. Gjithashtu, bashkimi i operatoreve ekonomike nuk ploteson kriterin ne piken 2.3.15 të kritereve të veçanta, shtojca 12 e dokumentave të tenderit për mjetet dhe pajisjet e nevojshme teknike për realizimin e kontratës. 2. Skualifikohet Bashkimi i Operatoreve ekonomike “NIKA & PEPA GROUP”, sepse nuk ka arritur te paraqese dokumentacion te plote dhe te sakte per te deshmuar plotesimin e te gjithe kritereve te kerkuara ne DT dhe bazes ligjore ne fuqi te aplikueshme sipas rregullave te prokurimit dhe LPP. Konkretisht operatori ekonomik “PEPA GROUP” referuar kontratës së bashkëpunimit ka marrë përsipër të kryejë gjithë punimet e sinjalistikës rrugore sipas preventivit të punimeve mirëpo sipas deklaratës mbi disponimin e makinerive dhe dokumentacionit për këtë qëllim operatori PEPA GROUP nuk ka deklaruar dhe nuk dëshmon se disponon makineritë dhe pajisjet për të realizuar këto lloj punimesh. Kjo bie në kundërshtim me nenin 74, pika 3 të VKM 914 në të cilën kërkohet: ...Secili prej anëtarëve të këtij bashkimi duhet të përmbushë kërkesat ligjore, të parashikuara në nenin 45 të LPP dhe ato të përcaktuara në dokumentet e tenderit. Kërkesat ekonomike, financiare, profesionale dhe ato teknike duhet të përmbushen nga i gjithë bashkimi, në përputhje me përqindjen e pjesëmarrjes në punë, shërbim apo furnizim, të përcaktuara në akt marrëveshje. []. Mjetet Batipal dhe makinë vijëzimi të paraqitura nga operatori tjetër nuk janë në përputhje me dokumentet e tenderit. Gjithashtu bashkimi i operatoreve ekonomike nuk ploteson kriterin ne piken 2.3.15 të kritereve të veçanta, shtojca 12 e dokumentave të tenderit për mjetet dhe pajisjet e nevojshme teknike për realizimin e kontratës . 3. Skualifikohet Bashkimi i Operatoreve ekonomik “SMO UNION & LIQENI VII”, sepse nuk ka arritur te paraqese dokumentacion te plote dhe te sakte per te deshmuar plotesimin e te gjithe kritereve te kerkuara ne DT dhe bazes ligjore ne fuqi te aplikueshme sipas rregullave te prokurimit dhe LPP. Konkretisht në licencën profesionale të shoqerisë SMO UNION shpk, me NZ.1868/20, date 26.12.2019, rezulton që në listën e drejtuesve teknik të saj të jetë edhe Inxh. Adem Vucini. Nga te dhenat e formularit E - SIG “Listepagesat e kontributeve te sigurimeve shoqerore, shendetesore dhe tatimit mbi te ardhurat nga punesimi”, si dhe lista e punëtorëve për periudhën e kërkuar e lëshuar nga administrata tatimore e të paraqitur nga subjekti për periudhën Gusht 2020 – Janar 2021, rezulton qe nuk janë derdhur sigurimet shoqërore nga muaji dhjetor 2020 dhe në vazhdim çka tregon se ai i ka ndërprerë marrëdhëniet e punës me shoqerinë "SMO UNION"sh.p.k, kjo në kundershtim me “Kriteret e përgjithshme të pranimit/kualifikimit”, te DST-se, ku përcaktohet se subjekti duhet të ketë paguar të gjitha detyrimet e sigurimeve sipas legjislacionit në fuqi. Po keshtu, kjo bie ne kundershtim edhe me rregulloren për kriteret dhe procedurat e dhënies së licencave profesionale te zbatimit, klasifikimit dhe disiplinimit te subjekteve juridike që ushtrojnë veprimtari ndërtimi, e miratuar me VKM Nr.42, date 16.01.2008, Kreu III, pika 9/c ku percaktohet se Shoqëritë e licencura jo më vonë se 10 ditë kalendarike, kur drejtuesi teknik është dorëhequr ose ka pamundësi fizike për ushtrimin e detyrës (aksident, sëmundje me paaftësi ushtrimi detyre mbi 14 ditë, invaliditet, ndarje nga jeta), kanë detyrimin të paraqesin njoftim së bashku me kërkesën për drejtuesin e ri teknik të shoqërisë. Dhe ne vijim Kreu VII ku percaktohet se Shoqërise qe kryen veprimtari pa drejtues teknik ose shkel afatet e njoftimit të caktuara në këtë rregullore, komisioni heq licencën për shoqërinë/drejtuesit për një periudhë 3 vjet. Gjithashtu, bashkimi i operatoreve ekonomike nuk ploteson kriterin ne piken 2.3.15 të kritereve të veçanta, shtojca 12 e dokumentave të tenderit për mjetet dhe pajisjet e nevojshme teknike për realizimin e kontratës 4. Skualifikohet Bashkimi i Operatoreve ekonomike“COMPANY RIVIERA & AGRI CONSTRUCTION”, sepse nuk ka arritur te paraqese dokumentacion te plote dhe te sakte per te deshmuar plotesimin e te gjithe kritereve te kerkuara ne DT dhe bazes ligjore ne fuqi te aplikueshme sipas rregullave te prokurimit dhe LPP. Konkretisht, operatori ekonomik “AGRI CONSTRUCTION” shpk referuar kontratës së bashkëpunimit ka marrë përsipër të kryejë gjithë punimet e sinjalistikës rrugore sipas kapitullit D të preventivit të punimeve, mirëpo sipas deklaratës mbi disponimin e makinerive dhe dokumentacionit për këtë qëllim operatori “AGRI CONSTRUCTION” nuk ka deklaruar dhe nuk dëshmon se disponon makineritë dhe pajisjet për të realizuar këto lloj punimesh. Kjo bie në kundërshtim me nenin 74, pika 3 të VKM 914 në të cilën kërkohet: ...Secili prej anëtarëve të këtij bashkimi duhet të përmbushë kërkesat ligjore, të parashikuara në nenin 45 të LPP dhe ato të përcaktuara në dokumentet e tenderit. Kërkesat ekonomike, financiare, profesionale dhe ato teknike duhet të përmbushen nga i gjithë bashkimi, në përputhje me përqindjen e pjesëmarrjes në punë, shërbim apo furnizim, të përcaktuara në akt marrëveshje. []. Mjetet Batipal dhe makinë vijëzimi të paraqitura nga operatori tjetër nuk janë në përputhje me dokumentet e tenderit pasi janë të pashoqëruara me dokumentacionin shoqërues. Gjithashtu, bashkimi i operatoreve ekonomike nuk ploteson kriterin në pikën 2.3.15 të kritereve të veçanta, shtojca 12 e dokumentave të tenderit për mjetet dhe pajisjet e nevojshme teknike për realizimin e kontratës . 5. Skualifikohet operatori ekonomik “VËLLEZËRIT HYSA”, sepse nuk ka arritur te paraqese dokumentacion te plote dhe te sakte per te deshmuar plotesimin e te gjithe kritereve te kerkuara ne DT dhe bazes ligjore ne fuqi te aplikueshme sipas rregullave te prokurimit dhe LPP. Konkretisht, operatori ekonomik “VËLLEZËRIT HYSA”, nuk ploteson në pikën 2.3.15 të kritereve të veçanta, shtojca 12 e dokumentave të tenderit për mjetet dhe pajisjet e nevojshme teknike për realizimin e kontratës 6.Skualifikohet operatori ekonomik “K-AAV” shpk, sepse nuk ka arritur te paraqese dokumentacion te plote dhe te sakte per te deshmuar plotesimin e te gjithe kritereve te kerkuara ne DT dhe bazes ligjore ne fuqi te aplikueshme sipas rregullave te prokurimit dhe LPP. |
|||||||||||||||||||||
Arsyeja e Anulimit | ||||||||||||||||||||||
Shenime | ||||||||||||||||||||||
Transaksione Thesari |
|
|||||||||||||||||||||
Buletini i Prokurimeve Publike |
|