Contracted Institution | Centralized Purchasing Operator | ||||
Tenderer Institution | Centralized Purchasing Operator | ||||
Tender object |
Loti 2 “Materiale Kancelarie të tjera zyre" Janë identifikuar si operator ekonomik të suksesshëm: 1. ''LIBRARI DYRRAHU'' SHPK 2. “MARKETING & DISTRIBUTION” SHPK 3. “INFOSOFT” OFFICE SHPK & INTERLOGISTIC SHPK |
||||
Reference No. | REF-97513-06-07-2021 | ||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 44 403 300,00 | ||||
Type of Contract | |||||
Procurement Method | Open Procedure | ||||
Stage Procedure | Announced the Winner | ||||
Tender Publication Date | 08-06-2021 | ||||
Last date of Submitted Documents | 28-06-2021 | ||||
Tender Held Date | 28-06-2021 | ||||
No. of Bidders | 3 | ||||
Bidders |
1. LIBRARI DYRRAHU SHPK 2. “MARKETING & DISTRIBUTION” SHPK 3. “INFOSOFT” OFFICE SHPK & INTERLOGISTIC SHPK |
||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||
The winning bid ALL without vat | 33 333 000,00 | ||||
Bidder Announcement date | 20-12-2021 | ||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | |||||
Contract date | |||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | 24 muaj | ||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) | |||||
Appeals |
Ka pasur ankesa. Kanë marrë përgjigje nga organi qendror blerës: nr. 1654/2 prot, datë 13.10.2021, nr. 1657/2 prot, datë 13.10.2021. Kanë marrë përgjigje nga Komisioni Prokurimit Publik: nr.952/2021 datë 26.11.2021 dhe vendimi nr 1006/2021 datw 15.12.2021
Janë Skualifikuar operatorët ekonomik: 1. “MARKETING & DISTRIBUTION” SHPK, për këto arsye: - te Vendimit te KPP 952/2021 date 26.11.2021 |
||||
Cancellation reason | |||||
Additions |
Autoriteti kontraktor/Autoritetet kontraktore të cilat do të lidhin marrëveshjen kuadër: Organi Qëndror Blerës në emer dhe për llogari të autoriteteve kontraktore të mëposhtme:
|
||||
Transaction / Actual Spending |
|
||||
Public Announcement Bulletin |
Contracts signed under the Framework Agreement Operatori i Blerjeve të Përqëndruara REF-97513-06-07-2021
|