Notice: Array to string conversion in /home/openprocurement/application/views/scripts/health/definition.phtml on line 26
Array
Neni 3 Pika 1 Ligji: Procedurat perzgjedhese te prokurimit - jane procedurat e ndermarra nga autoritetet kontraktore per perzgjedhjen e fituesve per kontratat publike per mallra, pune dhe sherbime
Neni 3 Pika 2 Ligji: Kontratat publike - jane kontratat me shperblim, te lidhura nepermjet shkembimit te komunikimit me shkrim, ndermjet nje apo me shume operatoreve ekonomike dhe nje ose me shume autoriteteve kontraktore, qe kane si objekt kryerjen e punimeve, furnizimin e mallrave dhe sherbimeve, ne perputhje me kete ligj
Neni 3 Pika 2/1 Ligji: Kontratat sektoriale - jane kontrata publike, te lidhura nga autoritetet kontraktore, qe veprojne ne sektoret e sherbimit ujor, energjetik, te transportit dhe atij postar, ndermjet nje apo me shume operatoreve ekonomike, qe kane si qellim kryerjen e veprimtarive, te percaktuara ne nenin 58/1 te ketij ligji.
Neni 3 Pika 3 Ligji: Kontratat e konsulences - jane kontratat per sherbime publike dhe konsulence, te nje natyre intelektuale dhe keshilluese, duke perjashtuar llojet e tjera te sherbimeve, ku mbizoterojne aspektet fizike te veprimtarise.
Neni 3 Pika 4 Ligji: Fondet publike - jane: a) cdo vlere monetare e Buxhetit te Shtetit, e percaktuar per perdorim ne prokurimet publikeb) cdo vlere monetare e buxhetit vendor, e percaktuar per perdorim ne prokurimet publike c) fonde ndihme ose kredi, te dhena nga donatore te huaj, sipas nje marreveshjeje nderkombetare, ne te cilen kerkohet zbatimi i procedurave te ketij ligji c) te ardhura nga shteti, ndermarrjet lokale, shoqerite tregtare dhe entet e tjera, ku shteti zoteron shumicen e aksioneve ose te kapitalit.
Neni 3 Pika 5 Ligji: Kontratat publike per sherbime - jane kontratat publike qe kane objekt kryerjen e sherbimeve. Kontrata publike, qe ka si objekt mallra dhe sherbime, vleresohet si �kontrate publike per sherbime�, nese vlera e sherbimeve ne kontrate tejkalon ate te mallrave ne te njejten kontrate. Kontratat publike, qe kane objekt sherbimet, por qe perfshijne edhe punime te lidhura ne menyre dytesore me objektin kryesor te kontrates, vleresohen �kontrata publike per sherbime�.
Neni 3 Pika 6 Ligji: Kontrata publike furnizimi - jane kontratat publike, qe kane objekt blerjen, blerjen me pjese ose me keste, qirane me ose pa mundesi blerjeje te mallrave. Nje kontrate publike, qe ka objekt furnizimin me mallra dhe qe perfshin ne menyre dytesore edhe vendosjen dhe instalimin, vleresohet si �kontrate publike furnizimi�, nese vlera e mallrave e tejkalon vleren e vendosjes apo instalimit.
Neni 3 Pika 7 Ligji: Mall - eshte cdo gje materiale me vlere ekonomike.
Neni 3 Pika 8 Ligji: Kontratat per pune publike - jane kontratat publike, qe kane objekt realizimin, projektimin dhe realizimin e punimeve apo te punes ose realizimin me cfaredo mjeti te nje pune, qe perputhet me kerkesat e percaktura nga autoriteti kontraktor.
Neni 3 Pika 8/1 Ligji: Marreveshje kuader - quhet nje marreveshje ndermjet nje apo me shume autoriteteve kontraktore dhe nje a me shume operatoreve ekonomike, qellimi i se ciles eshte te vendose kushtet e kontratave, qe do te prokurohen gjate nje periudhe te caktuar kohore, vecanerisht ato qe kane lidhje me cmimin dhe, aty ku eshte e pershtatshme, me sasite e parashikuara�
Neni 3 Pika 10 Ligji: Sistem dinamik blerjeje - eshte nje procedure, teresisht elektronike, blerjeje mallrash te zakonshme ne treg, qe permbushin kerkesat e autoritetit kontraktor, me afat te kufizuar dhe e hapur per cdo operator ekonomik, qe permbush kriteret e perzgjedhjes e qe paraqet nje oferte ne perputhje me specifikimet
Neni 3 Pika 11 Ligji: Blerje elektronike - eshte procesi qe perfshin nje menyre elektronike per paraqitjen e cmimeve te reja, te ndryshimeve dhe/ose vlerave te reja mbi elemente te vecanta te ofertes dhe qe kryhet pas vleresimit paraprak te ofertave, duke i klasifikuar ato nepermjet metodave te vleresimit automatik. Disa lloje kontratash sherbimi dhe disa lloje kontratashpune, qe kane si objekt kryesor punen intelektuale, nuk mund te jene objekt i blerjes elektronike
Neni 3 Pika 12 Ligji: Kontraktues, furnizues dhe sipermarres i sherbimit - eshte cdo person fizik, juridik apo ent publik ose grup personash dhe/ose organesh te tilla, qe ofrojne ne treg sipermarrjen e nje ose disa puneve, furnizimin me mallra ose sherbime
Neni 3 Pika 13 Ligji: Operatore ekonomike - jane te gjithe kontraktuesit, furnizuesit dhe sipermarresit e sherbimeve, pa bere dallim ndermjet tyre. a) �Ofertues� eshte operatori ekonomik, qe paraqet nje oferte ne nje prokurim publik. b) �Kandidat� eshte operatori ekonomik, qe kerkon te ftohet ne nje procedure te kufizuar ose te negociuar prokurimi publik.
Neni 3 Pika 14 Ligji: Autoritet kontraktor - eshte cdo ent, qe i nenshtrohet ketij ligji per zbatimin e kontratave te tij publike. Keto ente jane: a) institucionet kushtetuese, institucionet e tjera qendrore, institucionet qendrore te pavarura dhe njesite e qeverisjes vendore b) cdo ent: i) themeluar per te ndjekur nje interes te pergjithshem dhe me karakter joekonomik apo tregtar ii) i cili ka personalitet juridik iii) i financuar kryesisht nga shteti, autoritetet rajonale apo vendore, ose nga ente te tjera publike apo i administruar prej tyre ose me nje bord administrativ, manaxherial apo mbikeqyres, ku me shume se gjysma e anetareve te tyre emerohen nga shteti, autoritetet rajonale ose vendore apo nga entet e tjera publike c) organizatat e formuara nga nje ose disa nga keto autoritete apo nga nje ose disa nga keto organe publike
Neni 3 Pika 14/1 Ligji: Autoritet kontraktor - eshte edhe: a) cdo autoritet kontraktor, sic eshte percaktuar ne piken 14, kur ai kryen secilen prej veprimtarive te parashikuara ne nenin 58/1te ketij ligji b) sipermarrja publike, nese kontrata shpallet fituese per qellime te ushtrimit te seciles prej veprimtarive te parashikuara ne nenin 58/1. Per qellim te kesaj dispozite, �sipermarrje publike� eshte cdo sipermarrje, mbi te cilen autoritetet kontraktore, te parashikuara ne piken 14, mund te ushtrojne, drejtperdrejt apo terthorazi, nje ndikim dominues, per shkak te pronesise qe kane mbi te, pjesemarrjes se tyre financiare ne te apo nepermjet rregullave qe e qeverisin ate. Ndikim dominues vleresohet kur autoritetet kontraktore, te renditura ne piken 14, drejtperdrejt apo terthorazi, ne lidhje me nje sipermarrje: i) kane shumicen e kapitalit te nenshkruar te sipermarrjes ose ii) kontrollojne shumicen e votave te lidhura me aksionet e leshuara prej sipermarrjes ose iii) mund te emerojne me teper se gjysmen e trupit administrativ, menaxherial apo mbikeqyres te autoritetit c) cdo ent tjeter, qe nuk eshte permendur ne shkronjat �a� e �b� , kur kryen njeren prej veprimtarive te parashikuara ne nenin 58/1 te ketij ligji ose kryen nje kombinim te tyre, mbeshtetur ne te drejtat e vecanta apo ekskluzive, te dhena nga nje autoritet pergjegjes.
Neni 3 Pika 15 Ligji: Te drejta te vecanta apo ekskluzive - jane te drejtat e dhena nga nje autoritet pergjegjes i Republikes se Shqiperise nepermjet dispozitave legjislative, rregullatore apo administrative, efekti i te cilave eshte te kufizoje ushtrimin e veprimtarive te parashikuara ne nenin 58/1 te ketij ligji, per nje apo me shume ente, e qe ndikojne ne menyre te ndjeshme ne aftesine e enteve te tjera per te kryer ate veprimtari.�
Neni 3 Pika 16 Ligji: Organ qendror bleres - eshte autoriteti kontraktor, i cili: a) siguron per autoritetet kontraktore mallra dhe/ose sherbime b) perzgjedh fituesit per kontrata publike per punime, mallra ose sherbime, te caktuara per autoritetet kontraktore.
Neni 3 Pika 17 Ligji: Procedure e hapur - eshte procedura, permes se ciles cdo operator ekonomik i interesuar mund te dorezoje nje oferte.
Neni 3 Pika 18 Ligji: Procedure e kufizuar - eshte procedura, permes se ciles cdo operator ekonomik mund te kerkoje te marre pjese, por vetem operatoret ekonomike te perzgjedhur nga autoriteti kontraktor mund te dorezojne oferta.
Neni 3 Pika 19 Ligji: Procedure me negocim - eshte procedura, permes se ciles autoriteti kontraktor i perzgjedh vete operatoret ekonomike dhe negocion kushtet e kontrates me nje ose me shume prej tyre.
Neni 3 Pika 20 Ligji: Kerkese per propozim - eshte procedura, me ane te se ciles autoriteti kontraktor kerkon oferta nga nje numer i kufizuar operatoresh ekonomike te perzgjedhur prej tij, por pranon edhe oferta te paraqitura nga operatore te tjere ekonomike, te interesuar.
Neni 3 Pika 21 Ligji: Konkurs projektimi - eshte procedura, permes se ciles autoriteti kontraktor perzgjedh me ane te nje jurie, me konkurs, nje studim ose projekt, qe ka vetem natyre estetike
Neni 3 Pika 22 Ligji: Komunikimi me shkrim - eshte cdo shprehje qe perbehet nga fjale ose shifra, te cilat mund te lexohen, kopjohen dhe komunikohen, perfshire edhe informacionet, qe transmetohen ose ruhen ne menyre elektronike.
Neni 3 Pika 23 Ligji: Menyre elektronike - eshte perdorimi i pajisjeve elektronike per perpunimin dhe ruajtjen e te dhenave (perfshire ketu edhe perpunimin dixhital) qe transmetohen, jepen e merren permes kabllove, radios, mjeteve optike ose cdo mjeti tjeter elektromagnetik.
Neni 3 Pika 24 Ligji: Rregullat e prokurimit - jane aktet nenligjore te nxjerra nga Keshilli i Ministrave ne zbatim te ketij ligji
Neni 3 Pika 25 Ligji: Buletini i Njoftimeve Publike - eshte botimi ku publikohen prokurimet publike te nxjerra nga Agjencia e Prokurimit Publik dhe njoftime te tjera publike
Neni 3 Pika 26 Ligji: Dokumentet e tenderit - jane dokumentet, qe autoriteti kontraktor ua ve ne dispozicion kandidateve dhe ofertuesve te mundshem per pergatitjen e ofertave.
Neni 3 Pika 27 Ligji: Informacion - eshte dokumenti dhe informacioni per procedurat qe, sipas kerkeses, i vihen ne dispozicion cdo ofertuesi apo kandidati, i cili kundershton nje ose me shume vendime te autoritetit kontraktor te marra gjate procedurave te prokurimit. Dhenia e informacionit mund te kufizohet deri ne ate mase qe nevojitet per te permbushur detyrimet e fshehtesise apo te masave te sigurise.
Neni 3 Pika 28 Ligji: Kufi monetar - eshte vlera monetare, sipas se ciles, ne perputhje me kete ligj apo me rregullat e prokurimit publik, percaktohet procedura e prokurimit qe do te perdoret nga autoriteti kontraktor.
Neni 3 Pika 29 Ligji: Sherbime postare - quhen ato sherbime, qe kane te bejne me zhdoganimin, klasifikimin, percaktimin e itinerareve dhe dorezimin e artikujve postare.
Neni 3 Pika 30 Ligji: Artikull postar - eshte cdo artikull i adresuar ne formen e tij perfundimtare, ne te cilen do te transportohet, pavaresisht peshes. Pervec artikujve te korrespondences, artikuj te tille perfshijne, per shembull, edhe librat, kataloget, gazetat, periodiket dhe pakot postare, me mallra, me apo pa vlere tregtare, pavaresisht peshes
Neni 11: Blerja e perqendruar - Kur me shume se nje autoritet kontraktor ka nevoje per te njejtat mallra, punime apo sherbime, atehere ata, nese marrin nje vendim te tille, mund: a) t�i ngarkojne njerit prej tyre detyren e prokurimit te ketyre mallrave, punimeve apo sherbimeve, ne emer te te tjereve b) ta udhezojne organin qendror bleres, te krijuar ne perputhje me rregullat e prokurimit,te kryeje procedurat perkatese te perzgjedhjes se fituesit te kontrates. Autoriteti kontraktor mund t�i kerkoje organit qendror bleres te kryeje nje procedure te caktuar te perzgjedhjes se fituesit ose nje sere procedurash te tilla ne emer te tij, kur blerja e perqendruar do te ishte me e leverdishme per shkak te rritjes se sasise se kerkuar per furnizimet me mallra te ngjashme dhe kushte te ngjashme sipas tregut. Ne kryerjen e procedurave te perzgjedhjes se fituesit, organi qendror bleres zbaton dispozitat e ketij ligji. Keshilli i Ministrave, me kerkesen e nje autoriteti kontraktues ose me nismen e vet, mund te ngarkoje per procedura te vecanta prokurimi nje autoritet tjeter kontraktues si organ qendror bleres.