Open Procurement Albania

Blerje Materiale mjekimi konsumi dhe kirurgjikale për nevoja të Drejtorise se sherbimit Spitalor Pogradec

Nje shenim me RedFlag eshte nje fakt, ngjarje, ose grup i rrethanave ose informacione te tjera qe mund te tregojne nje shqetesim apo ekspozim dhe mbi rrezik potencial te pajtueshmerise ligjore per sjellje te paligjshme ose joetike te biznesit, vecanerisht ne lidhje me praktika korruptive dhe mosrespektimit te ligjeve anti-korrupsion.Vleresimi per keto kategori do te behet ne menyre automatike, me filtra analitik te paracaktuar

  • Mungese konkurrence
  • Prokurimi zhvillohet me nje konkurrent te vetem. Ligji shqiptar i lejon keto lloj procedurash. Shpesh keto procedura me shume se mungese konkurrence ne treg shfaqin opsione te formulimit te kritereve dhe afateve per dorezim dokument ne favor te nje kompanie te paramenduar klienteliste. Keto tendera meritojne te konsiderohen te ekspozuara dhe me risk

Autoritet Prokurues Drejtoria e Shërbimit Spitalor Pogradec
Institucion Kontraktues Drejtoria e Shërbimit Spitalor Pogradec
Objekti i Tenderit Blerje Materiale mjekimi konsumi dhe kirurgjikale për nevoja të Drejtorise se sherbimit Spitalor Pogradec
Nr. Reference REF-68788-05-09-2023
Vlera / Fondi Limit 3 803 451,00
Lloji i Kontrates Publike Blerje Mallrash (Marrëveshje Kuadër)
Lloji i Procedures Procedurë e hapur e thjeshtuar
Statusi i Tenderit Rishpallje me Njoftim Fituesi
Data e Njoftimit te Tenderit 10-05-2023
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve 22-05-2023
Data e mbajtjes se tenderit 22-05-2023
Nr. i Operatoreve Konkurues 1
Operatore Konkurues 1.EUROMED SHPK
Operator Ekonomik Kontraktues
  • EUROMED shpk
  • Oferta fituese Leke pa TVSH 3 801 747,00
    Data e shpalljes se fituesit 05-06-2023
    Vlera e kontraktuar Leke me TVSH
    Data e lidhjes se kontrates
    Kohezgjatja e kontrates 12 muaj
    Shtese kontrate (Leke me TVSH
    Ankesa Nuk ka operatore ekonomike te skualifikuar.
    Arsyeja e Anulimit
    Shenime
    Transaksione Thesari
  • Buletini i Prokurimeve Publike Kontrata te lidhura ne baze te Marreveshjes Kuader Drejtoria e Shërbimit Spitalor Pogradec REF-68788-05-09-2023
    Njoftimi i Tenderit
    Dokumentat Standarde te Tenderit
    Shpallja e Fituesit
    Lidhja e Kontrates
    Procesverbal
    "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "
    Formulari i njoftimit te operatoreve ekonomike te suksesshem ne Marreveshjen Kuader

    Loti 2 Materiale mjekimi konsumi dhe kirurgjikale per nevoja spitalor

    Autoritet Prokurues Drejtoria e Shërbimit Spitalor Pogradec
    Institucion Kontraktues Drejtoria e Shërbimit Spitalor Pogradec
    Objekti i Tenderit Loti 2 Materiale mjekimi konsumi dhe kirurgjikale per nevoja spitalor
    Nr. Reference REF-62901-03-20-2023
    Vlera / Fondi Limit 3 803 451,00
    Lloji i Kontrates Publike Blerje Mallrash (Marrëveshje Kuadër)
    Lloji i Procedures Procedurë e hapur e thjeshtuar
    Statusi i Tenderit Anuluar Procedura
    Data e Njoftimit te Tenderit 21-03-2023
    Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve 03-04-2023
    Data e mbajtjes se tenderit 03-04-2023
    Nr. i Operatoreve Konkurues
    Operatore Konkurues
    Operator Ekonomik Kontraktues
  • Oferta fituese Leke pa TVSH
    Data e shpalljes se fituesit
    Vlera e kontraktuar Leke me TVSH
    Data e lidhjes se kontrates
    Kohezgjatja e kontrates 12 muaj
    Shtese kontrate (Leke me TVSH
    Ankesa
    Arsyeja e Anulimit Bazuar në Ligjin Nr. 162/2020, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1:
    b) Ne procedurat me nje faze nuk eshte dorezuar asnje oferte e pershtateshme.
    Shenime
    Transaksione Thesari
  • Buletini i Prokurimeve Publike Kontrata te lidhura ne baze te Marreveshjes Kuader Drejtoria e Shërbimit Spitalor Pogradec REF-62901-03-20-2023
    Njoftimi i Tenderit
    Dokumentat Standarde te Tenderit
    Shpallja e Fituesit
    Lidhja e Kontrates
    Anulimi i Tenderit Buletini Nr. 34 datë 18 Prill 2023
    Procesverbal
    "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "