Open Procurement Albania

Blerje orendi dhe pajisje për mobilim zyrash për Spitalin Universitar Obstetrik-Gjinekologjik, “Mbretëresha Geraldinë

Autoritet Prokurues Operatori i Blerjeve të Përqendruara
Institucion Kontraktues Spitali Universitar Obstetrik-Gjinekologjik "Mbretëresha Geraldinë", Tiranë
Objekti i Tenderit Blerje orendi dhe pajisje për mobilim zyrash për Spitalin Universitar Obstetrik-Gjinekologjik, “Mbretëresha Geraldinë
Nr. Reference REF-93015-01-11-2024
Vlera / Fondi Limit 41 171 800,00
Lloji i Kontrates Publike Blerje Mallrash (Marrëveshje Kuadër)
Lloji i Procedures E hapur, mbi kufirin e lartë monetar
Statusi i Tenderit Anuluar Procedura
Data e Njoftimit te Tenderit 12-01-2024
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve 12-02-2024
Data e mbajtjes se tenderit 12-02-2024
Nr. i Operatoreve Konkurues
Operatore Konkurues
Operator Ekonomik Kontraktues
  • Oferta fituese Leke pa TVSH
    Data e shpalljes se fituesit
    Vlera e kontraktuar Leke me TVSH
    Data e lidhjes se kontrates
    Kohezgjatja e kontrates 24 (njëzetë e katër) muaj
    Shtese kontrate (Leke me TVSH
    Ankesa
    Arsyeja e Anulimit Në zbatim të gërmës ç), të pikës 1, të nenit 98, të Ligjit nr.162 datë 23.12.2020 “Për Prokurimin Publik”-“Për shkak të rrethanave të paparashikueshme dhe objektive, nevojat ose aftësia paguese e autoritetit ose entit kontraktor kanë ndryshuar
    Shenime Më datë 19.01.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik "KLAME" shpk dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumentave të tenderit.

    Më datë 21.02.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi informacionin e paraqitur vendosi:
    1. Të mbyllë çështjen për pjesën e pranuar të ankesës së operatorit ekonomik “KLAME” SHPK
    2. Të pranoje pjesërisht ankesën e operatorit ekonomik “KLAME” SHPK
    3. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimet përkatëse në përputhje me arsyetimet dhe konstatimet e mësipërme të Komisionit të Prokurimit Publik, si dhe të publikojë të gjitha ndryshimet në Sistemin Elektronik të Prokurimeve.

    Më datë 08.03.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi informacionin e paraqitur vendosi:
    1. Të lejojë autoritetin kontraktor për anulimin e procedures së prokurimit.
    2. Autoriteti kontraktor me rihapjen e procedurës objekt ankimimi te paraqesë pranë KPP- së dokumentet e procedures me pasqyrimet sipas konstatimit të vendimit Nr. 206/2024
    Transaksione Thesari
  • Buletini i Prokurimeve Publike Kontrata te lidhura ne baze te Marreveshjes Kuader Operatori i Blerjeve të Përqendruara REF-93015-01-11-2024
    Njoftimi i Tenderit
    Dokumentat Standarde te Tenderit
    Shpallja e Fituesit
    Lidhja e Kontrates
    Anulimi i Tenderit Buletini Nr. 17 datë 2 Prill 2024
    Procesverbal
    "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "
    Formular Ankimimi “KLAME” SHPK
    Formular Vendimi KPP
    Formular Vendimi KPP