Open Procurement Albania

Shtesë Kontrate: B5 – Blerje barna anti-infektivë të përgjithshëm, antituberkulare, antineoplastike dhe immunomodulatore, dermatologjike, gjaku dhe organet formuese të gjakut, psikiatria, sistemi kardiovaskular dhe sistemi muskolo-skeletik për nevoja spitalore

Autoritet Prokurues Qendra Spitalore Universitare "Nënë Tereza"
Institucion Kontraktues Qendra Spitalore Universitare "Nënë Tereza"
Objekti i Tenderit Shtesë Kontrate: B5 – Blerje barna anti-infektivë të përgjithshëm, antituberkulare, antineoplastike dhe immunomodulatore, dermatologjike, gjaku dhe organet formuese të gjakut, psikiatria, sistemi kardiovaskular dhe sistemi muskolo-skeletik për nevoja spitalore. Loti 12 - Sistemi kardiovaskular, Protamine sulfat, 50mg/5ml, Ampule; Loti 19 - Sistemi muskolo-skeletik, Acid zoledronik, 4mg/ 5ml, Flakonmg/3ml, ampule. Vlera totale përfundimtare e kontratës fillestare/ Lotit ishte 2 025 000 (me TVSH); lidhur më datë 13.05.2016
Nr. Reference
Vlera / Fondi Limit 337 333,00
Lloji i Kontrates Publike Blerje Mallrash
Lloji i Procedures Shtesë Kontrate
Statusi i Tenderit Lidhur Kontrata +Shtesë
Data e Njoftimit te Tenderit
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve
Data e mbajtjes se tenderit 13-01-2017
Nr. i Operatoreve Konkurues
Operatore Konkurues INCOMED SHPK
Operator Ekonomik Kontraktues
  • INCOMED SHPK
  • Oferta fituese Leke pa TVSH 337 333,33
    Data e shpalljes se fituesit
    Vlera e kontraktuar Leke me TVSH 404 800,00
    Data e lidhjes se kontrates 13-01-2017
    Kohezgjatja e kontrates
    Shtese kontrate (Leke me TVSH
    Ankesa
    Arsyeja e Anulimit
    Shenime
    Transaksione Thesari
  • Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per INCOMED SHPK viti 2012-2013
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per INCOMED SHPK viti 2014
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per INCOMED SHPK viti 2015-2018
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per INCOMED SHPK viti 2019-2020
  • Buletini i Prokurimeve Publike
    Njoftimi i Tenderit
    Shpallja e Fituesit
    Lidhja e Kontrates Nr.3 - Dt.23.01.2017