Open Procurement Albania

Shtesë Kontrate: B5 – Blerje barna anti-infektivë të përgjithshëm, antituberkulare, antineoplastike dhe immunomodulatore, dermatologjike, gjaku dhe organet formuese të gjakut, psikiatria, sistemi kardiovaskular dhe sistemi muskolo-skeletik për nevoja spitalore

Contracted Institution "Nënë Tereza"  University Hospital Center
Tenderer Institution "Nënë Tereza"  University Hospital Center
Tender object Shtesë Kontrate: B5 – Blerje barna anti-infektivë të përgjithshëm, antituberkulare, antineoplastike dhe immunomodulatore, dermatologjike, gjaku dhe organet formuese të gjakut, psikiatria, sistemi kardiovaskular dhe sistemi muskolo-skeletik për nevoja spitalore. Loti 12 - Sistemi kardiovaskular, Protamine sulfat, 50mg/5ml, Ampule; Loti 19 - Sistemi muskolo-skeletik, Acid zoledronik, 4mg/ 5ml, Flakonmg/3ml, ampule. Vlera totale përfundimtare e kontratës fillestare/ Lotit ishte 2 025 000 (me TVSH); lidhur më datë 13.05.2016
Reference No.
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 337 333,00
Type of Contract
Procurement Method Additional Contracts
Stage Procedure Signed the Contract + Additional Contract
Tender Publication Date
Last date of Submitted Documents
Tender Held Date 13-01-2017
No. of Bidders
Bidders INCOMED SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • INCOMED SHPK
  • The winning bid ALL without vat 337 333,33
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT 404 800,00
    Contract date 13-01-2017
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for INCOMED SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for INCOMED SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for INCOMED SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for INCOMED SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Nr.3 - Dt.23.01.2017