Objekti i Kontrates |
“Dhënia me koncesion/partneritet publik privat për projektimin,
ndërtimin, operimin, mirëmbajtjen dhe transferimin e Aeroportit të Sarandës.
- Forma e kontratës: B.O.T (Ndërtim – Operim – Transferim).
- Burimi i financimit: Investim privat
- Numri i referencës: REF-09417-10-25-2021
_________________________
- Vlera e investimit e projektit nuk duhet te përllogaritet nga ofertuesit me e vogel se
34,320,000 Euro pa TVSH ( Shtojca 9 e DPK).
_________________________
Projekt koncesionar/PPP “Për Ndërtimin, Operimin dhe Transferimin e Aeroportit të Sarandës është propozimi i kerkuar i miratuar nga Autoriteti Kontraktues.
Pozicioni gjeografik
- Vendndodhja e parashikuar e objektit është ne zonen e Finiqit, te
Sarandes.
- Aeroporti i Sarandës ndodhet rreth 6 km larg qyetit të Sarandës, pranë rrugës nacionale, 20 m mbi nivelin e
detit. Në perimetrin e zonës së projektit të distancuar prej tij ndodhen fshatrat Cukë, Caush, Aliko, Neohor,
Dritas, Plaga e Re, Skate. Nga ana perëndimore, zona e projektit kufizohet me kodrat ku shtrihet fshati
“Lekures” me kështjellën e tij dhe përtej kodrave shtrihet qyteti i Sarandës. Lumi Bistrica përshkon zonën e
projektit përgjatë kësaj ane. Në anën jugore kufizohet nga Liqeni i Butrintit.
_________________________
Kërkesat teknike të Projektit
- Para fillimit të punimeve, bazuar në Planin Përdorimin e Tokës (Master Plani i Nivelit të
Lartë) të Aeroportit Ndërkombëtar të Sarandës, Koncesionari do të përgatisë, Projektimin e
Detajuar si dhe Master Planin e Aeroportit, duke përfshirë terminalin e pasagjerëve, rrugët e
sigurisë së perimetrit, rrugët e lidhese te pistes me vendqendrimin e avionit, rrugët e
automjeteve përbrenda, vendqendrimin e avioneve, pistën, kullën e kontrollit të trafikut
ajror, parkingjet, ndërtesën administrative. Për të gjitha ambientet e përmendura,
Koncesionari duhet të paraqesë vizatimet përkatëse.
- Një Plan i Përgjithshëm i Zonës së Terminalit (ndërtesa dhe platforma dhe vizatimet
përkatëse)
- Një Koncept Projekt i ndërtesës së Terminalit të pasagjerëve që tregon përmasat e secilës
zonë veçmas sipas vizatimeve përkatëse, dhe bashkimin e një planifikimi të tillë nëse
ndërtimi i terminalit do të tërhiqet nga faza
-Përshkrimi i mënyrës së ndriçimit dhe specifikimi i llojit të ndriçimit për Terminalin e
Pasagjerëve, si dhe të gjitha zyrat dhe vendet publike dhe kullën e kontrollit të trafikut ajror,
në përputhje me vizatimet përkatëse
-Koncesionari do të zhvillojë dhe azhurnojë vazhdimisht (çdo 5 vjet) Master Planin e Aeroportit
Ndërkombëtar të Sarandës.
Koncesionari do të sigurojë që Terminali, pas fillimit të operacioneve dhe para fillimit të
zgjerimit të tij, duhet te akomodoje jo me pak se 130 000 pasagjerë në vit, dhe ekuivalentin e
300 pasagjerëve në orë nën Nivelin e TPHP (Pasagjeri Total i Orës së Pikut).
-Koncesionari do të sigurojë që sipërfaqja totale e Fazës së Parë të Terminalit të Ri të jetë së
paku 5,000 metra katrorë.
( Shtojca 13 e DPK)
_________________________
|