Autoritet Prokurues | Qeverisja Vendore Tiranë | ||||||||||||
Institucioni Prokurues | Bashkia Tiranë | ||||||||||||
Objekti i Tenderit | Rikualifikim urban i bllokut të kufizuar nga Rr. ”Llambi Bonata”, Rr. ”Haki Stermilli”, ”Musine Kokalari” dhe rikonstruksion i rrugës ”Zyber Zeneli” vazhdim i rrugës ”Ali Kelmendi” - Burimi i Financimit : Fondi i Zhvillimit te Rajoneve. | ||||||||||||
Nr. Reference | REF-15854-05-31-2017 | ||||||||||||
Vlera / Fondi Limit | 101 887 644,00 | ||||||||||||
Lloji i Kontrates Publike | Punë Publike | ||||||||||||
Lloji i Procedures | Procedurë e Hapur | ||||||||||||
Statusi i Tenderit | Lidhur Kontrata | ||||||||||||
Data e Njoftimit te Tenderit | 01-06-2017 | ||||||||||||
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve | 27-06-2017 | ||||||||||||
Data e mbajtjes se tenderit | 27-06-2017 | ||||||||||||
Nr. i Operatoreve Konkurues | 11 | ||||||||||||
Operatore Konkurues | Senka/L Shpk - BE-IS Shpk & Mane/S Shpk - Agri Konstruksion Shpk & Bajrami N Shpk - B93 Shpk & Pienvis Shpk - Agi Kons Shpk & Edil-Al-IT Shpk - Hastoçi Shpk - Curri Shpk - Bahas Shpk & Avduli Shpk - 2 T Shpk - Glavenica Shpk & Shëndelli Shpk - Arifaj Shpk | ||||||||||||
Operator Ekonomik Kontraktues |
|
||||||||||||
Oferta fituese Leke pa TVSH | 84 521 440,59 | ||||||||||||
Data e shpalljes se fituesit | 02-08-2017 | ||||||||||||
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH | 101425728.708 | ||||||||||||
Data e lidhjes se kontrates | 18-08-2017 | ||||||||||||
Kohezgjatja e kontrates | 8 muaj | ||||||||||||
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
||||||||||||
Ankesa |
Nuk ka pasur ankesa. Janë skualifikuar Operatorët ekonomik të mëposhtëm: Përkatësisht për arsyet e mëposhtme: 1. Operatori ekonomik “Senka/L” shpk, nuk plotëson pikën c të kritereve të vecanta të Kualifikimit pasi nuk ka paraqitur Përshkrimin e Ofertës sipas Shtojcës 1. 2. Bashkimi i Operatorëve ekonomik “BE-IS” shpk dhe “Mane/S” shpk, nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund ti vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratë (Shtojca 9)/Eskavator me goma/ 2 copë” pasi nga 2 eskavatorë me goma të kërkuar, operatori “Mane/S” ka paraqitur me dokumentacion të rregullt eskavatorin me goma me targë AA537NG dhe për eskavatorin e marrë me qera nëpërmjet kontratës Nr.2643.Rep, Nr.928.Kol ka paraqitur vetëm faturë zhdoganimi dhe jo dokumentacionin e kërkuar sipas pikes 16.a). 3. Bashkimi i Operatorëve ekonomik “Agri Konstruksion” shpk dhe “Bajrami N” shpk, shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund ti vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratë (Shtojca 9)/ Eskavator me goma/ 2 copë” pasi rezulton që vetëm një eskavator plotëson dokumentacionin e kërkuar dhe për eskavatorët e tjerë të deklaruar janë paraqitur vetëm faturat e zhdoganimit. Operatori ekonomik “Agri Konstruksion” shpk nuk plotëson pikën 4 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit. Operatori ekonomik “Bajrami N” nuk plotëson pikën 8 të Kapacitetit Teknik. Operatori ekonomik “Agri Konstruksion” shpk nuk plotëson pikën 3, pikën 5, të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit. 4. Bashkimi i Operatorëve ekonomik “B93” shpk dhe “Pienvis” shpk, nuk plotëson pikën 7 të Kapacitetit Teknik: “Operatori ekonomik ofertues duhet të ketë të punësuar minimalisht 7 (shtatë) punonjës manovratorë të mjeteve të rënda. Për këto punonjës duhet të paraqitet kontrata e punës e vlefshme, dëshmite e drejtimit (të vlefshme), lëshuar nga institucionet përkatëse si dhe të figurojnë në list-pagesat e shoqërisë për të paktën 3 (tre) muajt e fundit” pasi nga 7 (shtatë) manovratorë të kërkuar është paraqitur dokumentacion për vetëm 6 (gjashtë). Operatori ekonomik “Pienvis” shpk nuk plotëson pikën 7 të Kapacitetit Teknik: “Operatori ekonomik ofertues duhet të ketë të punësuar minimalisht 7 (shtatë) punonjës manovratorë të mjeteve të rënda. Për këto punonjës duhet të paraqitet kontrata e punës e vlefshme, dëshmite e drejtimit (të vlefshme), lëshuar nga institucionet përkatëse si dhe të figurojnë në list-pagesat e shoqërisë për të paktën 3 (tre) muajt e fundit” pasi për manovratorët Ram Brahaj dhe Zylfi Ademi mungojnë respektivisht; Dëshmi Drejtimi dhe Kontrata e Punës. 5. Bashkimi i Operatorëve ekonomik “Arifaj” shpk nuk plotëson pikën 1 të Kapacitetit Teknik, pasi për 2 kontratat e ngjashme nuk ka paraqitur Çertifikatën e marrjes në dorëzim dhe Aktin e Kolaudimit. Operatori ekonomik “Arifaj” shpk nuk plotëson pikën 6 të Kapacitetit Teknik: “Operatori ekonomik duhet të ketë të punësuar minimum 6 (gjashtë) punonjës të pajisur me kartela personale të sigurimit teknik, të lëshuara nga Inspektoriati Shtetëror Teknik dhe Industrial apo nga subjekte juridike private të akredituara për certifikimin e punonjësve, nga të cilët: (2) dy punonjës elektricist, (2) dy pllakashtrues” pasi për punonjësit pllakashtrues dhe elektricist ka mbaruar afati i vlefshmërisë së kartelave personale të sigurimit teknik, të lëshuara nga Inspektoriati Shtetëror Teknik dhe Industrial. Operatori ekonomik “Arifaj” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund ti vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratë (Shtojca 9)/ Vibrator” pasi nuk ka deklaruar në shtojcën 9 mjetin Vibrator. Operatori ekonomik “Arifaj” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund ti vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratë (Shtojca 9)/ Eskavator me goma/ 2 copë” pasi ka paraqitur dokumentacion të rregullt për vetëm 1 (një) eskavator. |
||||||||||||
Arsyeja e Anulimit | |||||||||||||
Shenime | |||||||||||||
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per AGI KONS SHPK viti 2014 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per AGI KONS SHPK viti 2015-2018 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per AGI KONS SHPK viti 2019-2020 |
||||||||||||
Buletini i Prokurimeve Publike |
|