Kontratë në bazë të një Marrëveshje Kuadër: Blerje fruta - perime per Qendren Ekonomike te Arsimit, Bashkia Elbasan
Nje shenim me RedFlag eshte nje fakt, ngjarje, ose grup i rrethanave ose informacione te tjera qe mund te tregojne nje shqetesim apo ekspozim dhe mbi rrezik potencial te pajtueshmerise ligjore per sjellje te paligjshme ose joetike te biznesit, vecanerisht ne lidhje me praktika korruptive dhe mosrespektimit te ligjeve anti-korrupsion.Vleresimi per keto kategori do te behet ne menyre automatike, me filtra analitik te paracaktuar
Autoritet Prokurues |
Qeverisja Vendore Elbasan |
Institucioni Prokurues |
Bashkia Elbasan |
Objekti i Tenderit |
Kjo kontratë me palë Bashkia Elbasan ( Autoritet Prokurues) dhe me operatorin ekonomik "Bikade" Shpk, me objekt:
Blerje fruta - perime per Qendren Ekonomike te Arsimit e lidhur në datë
01.04.2019
, është bërë në bazë të Marrëveshjes Kuadër të datës 29-03-2019 me nr.me nr. REF: 09936-02-21-2019. |
Nr. Reference |
REF-09936-02-21-2019 |
Vlera / Fondi Limit |
|
Lloji i Kontrates Publike |
Kontratë në bazë të një Marrëveshje Kuadër |
Lloji i Procedures |
Kontratë në bazë të një Marrëveshje Kuadër |
Statusi i Tenderit |
Lidhur Kontrata |
Data e Njoftimit te Tenderit |
22-02-2019 |
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve |
19-03-2019 |
Data e mbajtjes se tenderit |
19-03-2019 |
Nr. i Operatoreve Konkurues |
1 |
Operatore Konkurues |
Bikade Shpk |
Operator Ekonomik Kontraktues |
BIKADE SHPK |
Oferta fituese Leke pa TVSH |
|
Data e shpalljes se fituesit |
|
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH |
7674102 |
Data e lidhjes se kontrates |
01-04-2019 |
Kohezgjatja e kontrates |
|
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
Ankesa |
Nuk ka pasur ankesa. |
Arsyeja e Anulimit |
|
Shenime |
|
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per BIKADE SHPK viti 2012-2013Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per BIKADE SHPK viti 2014Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per BIKADE SHPK viti 2015-2018Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per BIKADE SHPK viti 2019-2020
|
Buletini i Prokurimeve Publike |
|