Blerje soba per ngrohje me dru zjarri
Nje shenim me RedFlag eshte nje fakt, ngjarje, ose grup i rrethanave ose informacione te tjera qe mund te tregojne nje shqetesim apo ekspozim dhe mbi rrezik potencial te pajtueshmerise ligjore per sjellje te paligjshme ose joetike te biznesit, vecanerisht ne lidhje me praktika korruptive dhe mosrespektimit te ligjeve anti-korrupsion.Vleresimi per keto kategori do te behet ne menyre automatike, me filtra analitik te paracaktuar
Autoritet Prokurues |
Qeverisja Vendore Vau i Dejës |
Institucioni Prokurues |
Bashkia Vau Dejes |
Objekti i Tenderit |
Blerje soba per ngrohje me dru zjarri |
Nr. Reference |
REF-77854-11-06-2020 |
Vlera / Fondi Limit |
4 166 667,00 |
Lloji i Kontrates Publike |
Blerje Mallrash |
Lloji i Procedures |
Kërkesë për Propozim |
Statusi i Tenderit |
Lidhur Kontrata |
Data e Njoftimit te Tenderit |
11-11-2020 |
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve |
23-11-2020 |
Data e mbajtjes se tenderit |
23-11-2020 |
Nr. i Operatoreve Konkurues |
3 |
Operatore Konkurues |
STELLA SILVER ARJAN - A |
Operator Ekonomik Kontraktues |
ARJAN - A |
Oferta fituese Leke pa TVSH |
3 502 000,00 |
Data e shpalljes se fituesit |
07-12-2020 |
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH |
4202400 |
Data e lidhjes se kontrates |
14-12-2020 |
Kohezgjatja e kontrates |
10 dite |
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
Ankesa |
Nuk ka pasur ankesa. Janë Skualifikuar operatorët ekonomik:
1. STELLA, për këto arsye:
- Ne DST eshte kerkuar sjellja e mostrave diten e hapjes se ofertave ,operatori ekonomik nuk i ka sjelle keto mostra.
2. SILVER, për këto arsye:
- Ne DST eshte kerkuar sjellja e mostrave diten e hapjes se ofertave ,operatori ekonomik nuk i ka sjelle keto mostra |
Arsyeja e Anulimit |
|
Shenime |
|
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ARJAN - A viti 2012-2013Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ARJAN - A viti 2014Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ARJAN - A viti 2015-2018Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ARJAN - A viti 2019-2020
|
Buletini i Prokurimeve Publike |
|