Autoritet Prokurues | Qeverisja Vendore Mallakastër | ||||||||||
Institucioni Prokurues | Bashkia Mallakaster | ||||||||||
Objekti i Tenderit | “Rikonstruksion i pjesshëm i zyrave të Njësisë Administrative Fratar” | ||||||||||
Nr. Reference | REF-12643-11-24-2021 | ||||||||||
Vlera / Fondi Limit | 4 147 729,00 | ||||||||||
Lloji i Kontrates Publike | Punë Publike | ||||||||||
Lloji i Procedures | Procedurë e hapur e thjeshtuar | ||||||||||
Statusi i Tenderit | Lidhur Kontrata | ||||||||||
Data e Njoftimit te Tenderit | 25-11-2021 | ||||||||||
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve | 06-12-2021 | ||||||||||
Data e mbajtjes se tenderit | 06-12-2021 | ||||||||||
Nr. i Operatoreve Konkurues | 12 | ||||||||||
Operatore Konkurues |
1. “SHKELQIMI 07” shpk 2. “2Z KONSTRUKSION” shpk 3. “ASI-2A CO” shpk 4. “AVDULI” shpk 5. “CARA” shpk 6. “CAUSHI M” shpk & “SINDER AB” shpk 7. “GLAVENICA” shpk 8. “K.M.K” shpk 9. “MODESTE” shpk 10. “SARK” shpk 11. “SHENDELLI” shpk 12. “VELLEZERIT KUKA” shpk |
||||||||||
Operator Ekonomik Kontraktues |
|
||||||||||
Oferta fituese Leke pa TVSH | 3 002 710,00 | ||||||||||
Data e shpalljes se fituesit | 24-12-2021 | ||||||||||
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH | 3 603 252,00 | ||||||||||
Data e lidhjes se kontrates | 10-02-2022 | ||||||||||
Kohezgjatja e kontrates | 3 muaj | ||||||||||
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
||||||||||
Ankesa |
Nuk ka pasur ankesa. Janë Skualifikuar operatorët ekonomik: 1. “SHKELQIMI” shpk, për këto arsye: - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.2.1.”, të kapacitetit ekonomik dhe financiar, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi nuk është paraqitur vërtetim nga Administrata Tatimore për xhiron vjetore për tre vitet e fundit financiare. 2. “ASI-2A CO” shpk, për këto arsye: - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.2.2.”, të kapacitetit ekonomik dhe financiar, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi nuk është paraqitur bilanci vjetor i vitit 2018. 3. “CAUSHI M” shpk & “SINDER AB” shpk , për këto arsye: - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.3.8.”, të kapacitetit teknik, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi anëtari i BOE “SINDER AB” shpk nuk disponon certifikatë për sistemin e menaxhimit të shëndetit dhe sigurisë në punë OHSAS 18001:2007 ose ISO 45001:2018 ose ekuivalente. Rrjedhimisht nga BOE “CAUSHI M” shpk & “SINDER AB” shpk, nuk plotësohet kjo kërkesë. 4. “K.M.K” shpk, për këto arsye: - - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.3.8.”, të kapacitetit teknik, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi certifikatat e paraqitura ISO 45001:2018 dhe ISO 14001:2015 nuk janë të vlefshme. Vlefshmëria e këtyre certifikatave ka përfunduar në datën 06.09.2021. Rrjedhimisht nga “K.M.K” shpk nuk plotësohet kjo kërkesë. 5. “MODESTE” shpk, për këto arsye: - Nuk plotësohet kërkesa e përcaktuar në pikën 1/a dhe 2.1., të Kritereve të Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të dokumentave të tenderit, pasi është konstatuar se Formulari Përmbledhës i Vetëdeklarimit nuk është i saktë në të gjitha aspektet. 6. “SARK” shpk, për këto arsye: - skualifikohet nga kjo procedurë pasi është në kushtet detyruese për skualifkim, parashikuar nga neni 76, i Ligjit Nr.162/2020 “Për prokurimin publik”. |
||||||||||
Arsyeja e Anulimit | |||||||||||
Shenime | |||||||||||
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per CARA SHPK viti 2014 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per CARA SHPK viti 2015-2018 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per CARA SHPK viti 2019-2020 |
||||||||||
Buletini i Prokurimeve Publike |
|