Autoritet Prokurues | Qeverisja Vendore Krujë | ||||||||||
Institucioni Prokurues | Bashkia Kruje | ||||||||||
Objekti i Tenderit | Sistemim-asfaltim i rrugës së Lagjes së “Bakallëve”, Nj.A.Bubq, Krujë | ||||||||||
Nr. Reference | REF-36695-07-20-2022 | ||||||||||
Vlera / Fondi Limit | 13 712 479,00 | ||||||||||
Lloji i Kontrates Publike | Punë Publike | ||||||||||
Lloji i Procedures | Procedurë e Hapur | ||||||||||
Statusi i Tenderit | Lidhur Kontrata | ||||||||||
Data e Njoftimit te Tenderit | 21-07-2022 | ||||||||||
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve | 05-08-2022 | ||||||||||
Data e mbajtjes se tenderit | 05-08-2022 | ||||||||||
Nr. i Operatoreve Konkurues | 7 | ||||||||||
Operatore Konkurues |
1. ‘’ KEGLI-DURI ” sh.p.k & ‘’VARAKU E ‘’ sh.p.k 2. ’S.M.O.UNION’’ sh.p.k 3. ‘’UDHA’’ sh.p.k 4. ‘’BAMI’’ sh.p.k 5. ‘’ BEQIRI ‘’ sh.p.k 6. ‘’K.TURJA’’ sh.p.k 7. “KADIA” sh.p.k |
||||||||||
Operator Ekonomik Kontraktues |
|
||||||||||
Oferta fituese Leke pa TVSH | 9 334 210,00 | ||||||||||
Data e shpalljes se fituesit | 16-08-2022 | ||||||||||
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH | 11 201 052,00 | ||||||||||
Data e lidhjes se kontrates | 21-09-2022 | ||||||||||
Kohezgjatja e kontrates | 66 dite | ||||||||||
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
||||||||||
Ankesa |
Nuk ka pasur ankesa. Janë skualifikuar operatorët ekonomik: 1. “KADIA” sh.p.k, për këto arsye: - Nuk jane paraqitur bilancet e 3 viteve sipas pikes 2.2.a te DST. |
||||||||||
Arsyeja e Anulimit | |||||||||||
Shenime | |||||||||||
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Kegli-Duri SHPK viti 2014 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Kegli-Duri SHPK viti 2015-2018 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Kegli-Duri SHPK viti 2019-2020 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per VARAKU.E SHPK viti 2012-2013 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per VARAKU.E SHPK viti 2014 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per VARAKU.E SHPK viti 2015-2018 Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per VARAKU.E SHPK viti 2019-2020 |
||||||||||
Buletini i Prokurimeve Publike |
|