Open Procurement Albania

Blerje materiale kancelarie dhe te ngjashme

Procuring Authority / Buyer Local Unit Durrës
Procuring Authority / Buyer Shoqëria Rajonale Ujësjellës Kanalizime Durrës Sh.A
Tender object Blerje materiale kancelarie dhe te ngjashme
Reference No. REF-92436-12-28-2023
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 7 999 967,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 29-12-2023
Last date of Submitted Documents 09-01-2024
Tender Held Date 09-01-2024
No. of Bidders 4
Bidders 1. LIBRARI DYRRAHU
2. InfoSoft Office SHPK
3. Interlogistic sh.p.k
4. “IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K”
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • LIBRARI DYRRAHU
  • The winning bid ALL without vat 4 067 900,00
    Bidder Announcement date 21-02-2024
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Afati i lëvrimit të materialeve objekt prokurimi të jetë jo me vonë se 30 ditë nga dita e nesërme e punës pas nenshkrimit të kontratës
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Eshte skualifikuar operatori ekonomik i meposhtem:
    1. IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K, per arsye:
    -Ka paraqit mostren Zarfa plasmasi me vrima A4 100 micron. Pako me 100 cope diten e hapjes se ofertave, por nuk eshte paraqitur sipas specifikimeve teknike te kerkuara ne DST
    Cancellation reason
    Additions Më datë 03.01.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është paraqitur ankesa e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumentave të tenderit.

    Më datë 19.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
    1. Të mos pranojë ankesën e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK
    2. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimn e dokumentave të tenderit sipas konstatimeve të Komisionit të Prokurimit Publik

    Më datë 26.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi dokumentacionin e çështjes dhe e diskutoi në tërësi vendosi:
    1. Të lejojë autoritetin kontraktor të vijojë me hapat e mëtejshme te procedurës së prokurimit.

    Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK dhe “INTERLOGISTIC” SHPK.

    Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është protokolluar ankesa e operatorit ekonomik “INTERLOGISTIC” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK.

    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Formular Ankimimi “Interlogistic” SHPK
    Formular Vendimi KPP
    Formular Vendimi KPP
    Formular i Njoftimit te Fituesit Paraprak
    Formular Ankimimi “InfoSoft Office” SHPK
    Formular Ankimimi “INTERLOGISTIC” SHPK

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data